Leuke Volvo's (let op: grote foto's)

Gestart door Johann, 08-01-2006 11:04:30

Vorige topic - Volgende topic

NinaPaul

Natuurlijk weinig km's, ik zou er ook niet mee gezien willen worden  :eusa_whistle:
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Julian

Citaat van: NinaPaul op 17-07-2013 17:11:08
Natuurlijk weinig km's, ik zou er ook niet mee gezien willen worden  :eusa_whistle:

?? Niet mee gezien willen worden?
Dit is een prachtige bak die ik wel zou willen hebben, en het Atacama interieur is ook heel erg mooi!
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

NinaPaul

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Flinch

V70 T5 2.0 MY1997 (belg), 16T, witte injectoren, chippie, 3 inch DP, 302mm, MBC, POV etc etc.

Martijn_B

Dik! Hoop vermogen met een 50mm IC, std inlaat en luchtfilter Op die plek.
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

peteRRR

Het was al duidelijk,...maar het doet geen zeer aan de ogen iig. :P

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Auk

Auke
Volvo. for life

Martijn_B

Die witte is dik Auk, nog meer plaatjes?
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Racingturboke

17"

19"   8)

Verlagen is het volgende dat er aan deze wagen gaat gebeuren.

elianmars

VST Monoblock  :eusa_drool:  :eusa_clap:

Staan bij mij al heel lang op het verlanglijstje. 18 inch en in de lichte kleur.
Zal wel altijd op het verlanglijstje blijven staan, ben ik bang  :eusa_shifty:

Taranis

Krijgen we korting als we 2 setjes bestellen?

Racingturboke

Citaat van: elianmars op 24-07-2013 09:51:00

Staan bij mij al heel lang op het verlanglijstje. 18 inch en in de lichte kleur.
Zijn Borbet velgen ;)

elianmars

Citaat van: Racingturboke op 24-07-2013 12:06:16
VST Monoblock  :eusa_drool:  :eusa_clap:

Zal wel altijd op het verlanglijstje blijven staan, ben ik bang  :eusa_shifty:
Zijn Borbet velgen ;)

Echt waar? Mooi nagemaakt dan!

Welk type is dit?

Edit: als je goed kijkt, zie je inderdaad verschil, maar het viel mij in eerste instantie dus niet op.
Ik wist ook niet dat er imi's van zijn.

Racingturboke

Citaat van: elianmars op 24-07-2013 13:27:02
Citaat van: Racingturboke op 24-07-2013 12:06:16

Zijn Borbet velgen ;)

Echt waar? Mooi nagemaakt dan!

Welk type is dit?

Edit: als je goed kijkt, zie je inderdaad verschil, maar het viel mij in eerste instantie dus niet op.
Ik wist ook niet dat er imi's van zijn.
Borbet LW (flowforming= extra strong + extra light), tariefprijs 319€/stuk, excl. btw . en enkel in 19" verkrijgbaar

fearless