magneetkoppeling

Gestart door dennis850estate, 23-03-2006 17:17:35

Vorige topic - Volgende topic

dennis850estate

Wie weet waar ik een magneetkoppeling kan kopen? wie heeft hier ervaring mee en wat koste het?

Groet, Dennis

pwassink

gokje ??

bij een aircohandelaar/serviceverlener of bosch servicepunt is een optie..

Maar is hij stuk of moet er wat opgesteld worden, je kan diverse items vinden omtrent t afstellen van deze koppeling hier op t 850forum.

pwassink
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Hen3

Het vervangen van de magneetkoppeling is inderdaad lang niet altijd nodig. Je kunt 'm nog een stukje opstellen. Is dat wel gebeurd?

mehn

Als Dennis een nieuwe magneetkoppeling zegt nodig te hebben ga er dan maar vanuit dat er met de oude niets meer aan te vangen is  ;)

Ik kan alleen maar zeggen dat de dealer die vast heeft, maar dat is overbodig lijkt me  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

ed

Of
hier

Heb j ein elk geval een idee van de prijs. Komt nog wel wat op voor verzenden en douane.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

rolvio

Citaat van: ed op 24-03-2006 09:01:57
Of
hier

Heb j ein elk geval een idee van de prijs. Komt nog wel wat op voor verzenden en douane.

volgens mij gaat dit niet lukken, ze verzenden niet buiten usa. Zie: http://www.buyeuroparts.com/getzip.wws?custpk=900084&invpk=1898575
Overigens een leuke site...

rolfio

Herb

Vorig jaar een gebruikte aircopomp gekocht en de magneetkoppeling overgezet op mijn eigen pomp (zelf een trekker geknutseld). Anders moet het systeem weer leeg en afgevuld worden daarna de pomp geconserveerd weggezet heb je nog een reserve pomp. Voor € 70 weer een coole Volvo.
Volvo en Alfa Romeo gaan goed samen

Enno

Vandaag bij aircoboer geweest. Airco deed het weer niet. Constatering was gelijk magneetkoppeling defect. Waarschijnlijk doorgebrand. Was al een keer een ringetje tussenuitgehaald. Km stand 392.000 is waarschijnlijk hoofdoorzaak van defecte "compressor". Komt nu voor EUR 300 inclusief inbouw een nieuwe compressor in. Op my_review autoweek een zelfde verhaal over een compressor. Compressor vervangen, bleek achteraf hard nodig want het ding was gewoon op.

ed

Is zeker niet duur, want een compressor kost normaal al 400 euro. Is zonder afvullen neem ik aan?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

mijnvolvov70

Met afvullen er bij .