temperatuurmeter

Gestart door Zürich, 27-11-2005 20:48:31

Vorige topic - Volgende topic

Zürich

Ik heb het volgende probleem: als ik het contact aan doe, gaat de temperatuurmeter omhoog - naar heet en valt na 1 sec. naar beneden en blijft daar. Motor warm of koud - maakt niet uit. Meter is vervangen, temperatuur sensor is vervangen, thermostaat vervangen, alles is doorgemeten zonder een fout te vinden.
Verder werkt alle electronica goed. Er zijn geen foutcode's.
Type auto: 850 - 10 V 2.5 1995 met Yazaki instrument.
Wie weet raad? ???

Zürich

Van dit probleem had zelfs de volvo dealer nog nooit gehoord. Ik vroeg aan 1 van de jongens of ze mij niet konden helpen aan een schema van de temperatuur meter,hij printe dit voor mij uit maar niemand mocht dit weten. Na dit schema bestudeert te hebben ,ging ik weer meten ,en kwam uit bij een stekkerverbinding achter de lichtschakelaar hier zat een pennetje niet goed in.Pennetje er in gedrukt en de meter dot het weer.   Groetjes ,  Zürich.

thuur

Citaat van: Zürich op 17-01-2006 22:16:21
Van dit probleem had zelfs de volvo dealer nog nooit gehoord. Ik vroeg aan 1 van de jongens of ze mij niet konden helpen aan een schema van de temperatuur meter,hij printe dit voor mij uit maar niemand mocht dit weten. Na dit schema bestudeert te hebben ,ging ik weer meten ,en kwam uit bij een stekkerverbinding achter de lichtschakelaar hier zat een pennetje niet goed in.Pennetje er in gedrukt en de meter dot het weer.   Groetjes ,  Zürich.

Bedankt voor de terugkoppeling! Altijd waardevol ;)

Gr 8)