geintegreerd kinderzitje 850

Gestart door raffar, 11-01-2006 18:23:55

Vorige topic - Volgende topic

raffar

Weet iemand hoe zo'n geintegreerd kinderzitje van de 850 eruit ziet en hoe het werkt? Ik zoek binnenkort een mogelijkheid om onze dochter te installeren op de achterbank. Die past dan niet meer in de Maxi Cosi en ik zie zo'n Volvo kinderzitje weleens als optie staan bij bijvoorbeeld een T5-R. Lijkt mij wel wat.

Ik vraag mij ook af of die zitjes dan los verkrijgbaar zijn of dat iemand er nog 1 heeft liggen.

BVD

mehn

Citaat van: raffar op 11-01-2006 18:23:55
Ik vraag mij ook af of die zitjes dan los verkrijgbaar zijn of dat iemand er nog 1 heeft liggen.

Volgens mij zit dat in de achterbank ingebouwd  :-\

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

raffar

Citaat van: mehn op 11-01-2006 18:41:33
Citaat van: raffar op 11-01-2006 18:23:55

Volgens mij zit dat in de achterbank ingebouwd  :-\

Weet je niet zeker dus?

animalT5R

kom ze wel eens op Mplaats tegen,hou dat eens in de gaten zou ik zeggen.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

mehn

We hebben het toch hier over hè, of niet?

KLIK

KLIK

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Voldoet zo'n zitje wel aan de eisen van nu? Sinds 1 januari zijn de regels voor het gebruik van kinderzitjes verscherpt, volgens mij.

Ik weet wel dat ik niet zo snel mijn kind op zo'n stoeltje zou zetten, als-ie nog zo klein is. Ziet er veel te kwetsbaar uit.

Onze tweeling zit in de Maxi Cosi Priori XP. Lijkt me toch wat veiliger......

Of l*l ik nou uit m'n nek? :P

crd

Ik heb ook wel eens een achterbankzitting gezien met geïntegreerde stoelverhoger( niet in het midden maar aan de zijkant. Ik weet niet of dat bedoeld wordt, maar voor ze daar in kunnen moeten ze vlgs mij weer wat groter zijn.

Hjal

Ik vind het een mooie optie, maar niet meer dan dat.
Mijn kinderen zitten gewoon in een goedgeurde stoel.
De stoel op de plek van de armleuning geeft geen enkele zijdelingse steun.

Hjal
Sh.t happens.

raffar

Citaat van: mehn op 11-01-2006 22:08:44
We hebben het toch hier over hè, of niet?

KLIK

KLIK

Dat is inderdaad een schrale optie, zo'n uitklapbaar zitje. Ik dacht dat het echt een soort kinderstoel was die uit de middenconsole kwam, maar het is meer een soort stoelverhoger... :'(

Ik denk dat er dan maar gewoon een goeie Priori moet komen ofzo. Jammer dat zo'n ding zoveel ruimte inneemt op de achterbank. Heeft er iemand trouwens ervaring met zo'n Fixit systeem van Maxi Cosi? Een basis unit die je monteert waarop je de Maxi Cosi klikt?

Esveldt

Fixit gaat volgens mij niet lukken. In de Volvo zitten niet van die bevestigingspunten. volgens mij. En het is duurder!

Ik heb dit:

Zijn toch een van de betere stoeltjes.

Paul

elianmars

Citaat van: raffar op 12-01-2006 00:46:32

Ik denk dat er dan maar gewoon een goeie Priori moet komen ofzo. Jammer dat zo'n ding zoveel ruimte inneemt op de achterbank.

Dat valt wel mee, hoor. Wij hebben links en rechts zo'n Priori staan en er kan gewoon nog een volwassene tussen zitten.

Je moet natuurlijk niet uit de kluiten zijn gewassen, maar het gaat wel.

Christiaan

Citaat van: Esveldt op 12-01-2006 00:53:30
Fixit gaat volgens mij niet lukken. In de Volvo zitten niet van die bevestigingspunten. volgens mij. En het is duurder!

Ik heb dit:

Zijn toch een van de betere stoeltjes.

Paul

Gaaf om te zien Paul.
Ik heb hetzelfde merk (komen steeds als beste uit de test)
Ik heb evenzoveel kids
De kinderen zitten op volgorde van leeftijd identiek op dezelde manier in de auto
Zijn dit stoeltjes die je via de volvo dealer kan bestellen? Of zijn het losse schuimbandjes met Volvo logo?
Christiaan

Esveldt

raffar

Citaat van: Hjal op 11-01-2006 22:55:27
Mijn kinderen zitten gewoon in een goedgeurde stoel.
Hjal

uuhhh? Is dat een stoel met ingebouwde luchtverfrisser tegen volle-luierlucht?

Sorry, kon het niet laten  ;D