Brandweerauto

Gestart door PeterHC, 25-01-2006 20:54:06

Vorige topic - Volgende topic

PeterHC

Ik heb sinds een aantal weken een brandweerrode (volvokleur 601) 850 GLT 2.5 20v estate uit 1993 met 161000 (NAP!!) km op de teller.
Ik moet de motorsteunrubbers nog vervangen maar verder geen problemen, hij staat al in de wacht voor inbouw van een LPg installatie binnenkort want ik heb geen zin om kapitalen maandelijks uit te gaan geven aan benzine (met 50.000 km per jaar kan dit aardig in de papieren lopen). Ik heb nu nog een lease auto (Seat Leon 20 v maar dan 4 cylinder) maar moet die, omdat ik van baan ga wisselen, helaas inleveren maar kan daardoor wel in een fijne estate gaan rijden
Mijn vader heeft me eigenlijk aangestoken met het volvo virus hij rijdt in een v70 D5 en mn moeder rijdt in een v70 2.5 10klepper (opgefriste 850)

Ik heb al een hoop handige tips van dit forum gehaald dus ik dacht laat ik me eens registreren.

v70 achterlichten en de dakspoiler in kleur die ik erop heb gezet staan nog niet op de foto's hieronder, binnenkort een update

Helemaal onderaan m'n andere liefde die in 3.1s naar de 100 gaat (trouwens ook al 20 kleppen, ik heb er zeker iets mee)

Groeten

Peter

DopdeDouwer

Jeejtje de ene na de andere GLT doet zn intrede in het forum! Welkom iig. Niet te lang met die kapotte (bovenste)motorsteunen blijven rijden, je hebt kans dat er dan een scheur in de uitlaat komt. (bij flexibele gedeelte)

Welkom en misschien heb je het al gezien bij anderen, ff een foto'tje van je roffel, vinden we leuk.
[edit]blijkbaar had je het al gezien, mooie foto's en auto, zelfs de motos is gepoetst zo te zien [/edit]
Vierkant Rules

PeterHC

Bovenste motorsteun heb ik met veel moeite al vervangen (met een draadeind en wat grote doppen erin geperst) en de onderste drie zijn in bestelling bij estate services.

De foto's staan er nu op als het goed is
Groeten

Peter

The Saint

Hey Peter, welkom op het forum.

Gefeliciteerd met je brandweerauto, al is je garage zo te zien al tot de fundering afgbrand ...  ;)

"GN" staat in sommige gevallen voor "Geen Nederlander" d8 ik, maar die kentekens gaan geloof ik met de eigenaar mee.

Anyway, ziet R netjes uit!

The Saint, die constateert dat je emmer goed bij je motor past  ;)
No shirt no shoes, no pinball

PeterHC

Saint dank voor je welkom,

"garage"was m'n huis ik woon nu in het vw busje

geintje, er stond vroeger een schuurtje dat ik heb afgebroken, moet het nog eens mooi laten bestraten
Groeten

Peter

sas

welkom, mooie bak zo te zien op de foto's en die motor is ook niet verkeerd!
Dat GN dacht ik dus ook altijd dat dat Geen Nederlander betekende. Mijn vader zei dat ooit en dat neem je dan aan he, als je een klein jochie bent. Mooie km stand, je ziet het ook aan de motorruimte. Niet schoongemaakt maar toch mooi...

Heel veel succes ermee

Vertigo

Welkom,
Mooie brandweerauto. ziet er nog netjes uit, ook onder de motorkap (daar ook gepoetst???)
Ik mis alleen de blauwe zwaailichten ;)
Dat GN staat idd zoals hierboven ookal vermeldt vaak voor "Geen Nederlander", die kentekens bestaan echter uit alleen 4 cijfers en de letters GN.

N.B. Zo zijn er ook kentekens die bestaan uit 4 cijfers en de letters BN, maar ik weet alleen niet waar dat voor staat. Zijn in ieder geval ook speciale platen. meer info www.nummerplaat.com

Laserblue

Citaat van: Vertigo op 26-01-2006 18:12:02
Welkom,
Mooie brandweerauto. ziet er nog netjes uit, ook onder de motorkap (daar ook gepoetst???)
Dat GN staat idd zoals hierboven ookal vermeldt vaak voor "Geen Nederlander", die kentekens bestaan echter uit alleen 4 cijfers en de letters GN.

Wij hebben anders begin jaren negentig een Saab 900 cabrio gehad die door de vorige eigenaar uit de VS was meegenomen en die had kenteken GN-DS-** ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Vertigo

Citaat van: Laserblue op 26-01-2006 18:18:47

Wij hebben anders begin jaren negentig een Saab 900 cabrio gehad die door de vorige eigenaar uit de VS was meegenomen en die had kenteken GN-DS-** ;)
Dat zeg ik dus, dat zijn dus 4 letters en 2 cijfers en niet 2 letters (GN) icm 4 cijfers

The Saint

No shirt no shoes, no pinball

PeterHC

Welkom,

N.B. Zo zijn er ook kentekens die bestaan uit 4 cijfers en de letters BN, maar ik weet alleen niet waar dat voor staat. Zijn in ieder geval ook speciale platen. meer info www.nummerplaat.com

Auto  is door de verkoper naar een autopoets bedrijf in Culemborg gebracht en die hebben goed hun best gedaan, ik denk dat ze ook onder de motorkap geweest zijn. Binnen hebben ze ook gepoetst maar het stinkt vreselijk naar de siliconenspray dus van mij had dat niet gehoeven.

Grappig ik wist niet dat GN die betekenis had, weer wat geleerd
Groeten

Peter

Nunki

Welkom hier!

Erg mooie wagen! Het zal wel aan mij liggen, maar dit is de eerste rode estate die ik zie met koplampen van het oude type. Best bijzonder... (mooi!)

Geniet ervan!

why-not

welkom, mooie auto!

R.Bijl

mooi he,een glt ;D veel plezier ermee....

Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

NicoGLT93

Een vurige GLT dus,

mooi, zo'n vlam op de baan!
Veel plezier ermee.

Nico
Zit er een pinguin op de tram, 't is dat hij zijn roffel niet nam.