Binnenverlichting

Gestart door Paco, 28-08-2002 01:14:39

Vorige topic - Volgende topic

Paco

De binnenverlichting van mijn 850 (94 estate) functioneert niet zoals het hoort.

- Functie "0" doet het goed, geeft geen licht.
- Functie "branden" doet het ook goed, geeft constant licht.
- Functie "geopende deur" doet raaaaaaaarrrrr....

Als hij op functie "geopende deur" staat branden de lampjes... (ook tijdens lopende motor) als de deuren dicht zijn. Zodra ik mijn gordel erin klik gaan ze pas uit!!! werkt dus niet op de deuren maar op mijn gordel!!! Ik bedoel dus echt mijn leeslampjes zeg maar. De rode gordellampjes werken wel. Sinds ik de 850 heb heeft hij het altijd zo gedaan. Iemand een oplossing?

HanH

Er is niks mis mee! Bij mijn vorige auto was het ook zo!
Er zijn modellen waarbij het zo is... is toch handig
om de plaats van je gordel te vinden!

Paco

ja maar het probleem is dus, wanneer ik hem op stand "geopende deur" heb staan, hij pas uit gaat wanneer de gordel erin zit... dus als ik de auto uitzet en op slot doe, blijven de lampjes branden, aangezien de gordel er niet inzit. Moet volgens mij toch niet helemaal juist zijn toch?

Het komt er dus op neer dat ik geen optie heb voor "geopende deuren". heb dus nu geen verlichting wanneer ik in wil stappen... fijn is anders dacht ik zo... [smiley=cwm39.gif]

Reitse

Ergens in het 'kozijn' van de deur moet een drukknopje zitten waarmee de verlichting aan- en uitgaat. Misschien dat die niet goed meer is???