Klikken

Gestart door Ben, 18-01-2006 19:14:21

Vorige topic - Volgende topic

LekkeRRRR

De adverteerders zal het indirect worst zijn of er geklikt wordt of niet. De eigenaar van het forum wel. Die ontvangt een bedrag voor elke klik op een banner.
Wat ik me overigens wel afvraag is waar die pop-up vandaan komt zo af en toe. Van die scarlet reclame. Hebben jullie die ook? kliks.nl (die de drukke banners aan de onderkant van elke pagina opvangt) zegt  dat er geen popups worden geladen en ook geen popups verschijnen na het klikken...
;)/jan

Walter

van pop ups heb ik geen last (hier dan...)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

thuur

Citaat van: LekkeRRRR op 20-01-2006 15:44:40
De adverteerders zal het indirect worst zijn of er geklikt wordt of niet. De eigenaar van het forum wel. Die ontvangt een bedrag voor elke klik op een banner.
Wat ik me overigens wel afvraag is waar die pop-up vandaan komt zo af en toe. Van die scarlet reclame. Hebben jullie die ook? kliks.nl (die de drukke banners aan de onderkant van elke pagina opvangt) zegt  dat er geen popups worden geladen en ook geen popups verschijnen na het klikken...
;)/jan

Jammer dan, kliks.nl stuurt wel degelijk pop-ups door  >:(

Via ActiveX welteverstaan. Als een reclameboer zijn eigen woorden niet nakomt is dat reden genoeg voor mij om de boel te blokkeren. ::)

Vele lui hebben dit al vaker gezegd, maar we zijn met een hoop forummers best bereid een paar euro bij te leggen voor fatsoenlijke (in de meest letterlijke zin van het woord) te hosten..

Gr 8)

elmarconi

Citaat van: thuur op 20-01-2006 16:00:14
Vele lui hebben dit al vaker gezegd, maar we zijn met een hoop forummers best bereid een paar euro bij te leggen voor fatsoenlijke (in de meest letterlijke zin van het woord) te hosten..

Hearhear!!! Gooi er bijv. eens een Donate now paypal button op!
--
Autogas Inside . . .

Taranis

Citaat van: elmarconi op 20-01-2006 16:31:53
Citaat van: thuur op 20-01-2006 16:00:14

Hearhear!!! Gooi er bijv. eens een Donate now paypal button op!

Of gewoon een rekeningnummer...

Op het forum van de motorclub waar ik lid van ben kun je gewoon een bepaald telefoonnummer bellen en met dat telefoontje doneer je dan geloof 1,50 ofzo... als iedereen dat doet, heb je zo voldoende bij elkaar.

thevolvoboy

k zie ze vandaag pas