Meeting Noorden en oosten

Gestart door Remon, 20-01-2006 19:06:23

Vorige topic - Volgende topic

JosS70

Het weer wordt niet zo mooi..... :-\

Remon

Het weer valt inderdaad tegen, maar als ik het teletekst moet geloven is het zaterdag wel beter. En overdag is het 4graden boven 0. En een beetje sneeuw erbij geeft natuurlijk wel wat sfeer. ;)
Ohw, wat vout om met een s40 op een 850 forum te komen ;-)

pwassink

Ach..

zo koud als onder de lampjes zal het vast niet worden toch ??

pwassink
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

JosS70

Dus gewoon wat dichter bij elkaar gaan staan..... ;D

pwassink

Wat anders,

Kreeg net van iemand te horen dat er zaterdag ook een wiellerronde in Zwolle en omgeving is, weet een van de lokale leden (fearless ?) daar ook of er afsluitingen etc zijn in de buurt van van der valk daar ??

Pwassink
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

hessel v70r

www.stervanzwolle.nl

volgens mij geen/weinig problemen, zie routebeschrijving en finishkaart.  en ALS ze er al langs zouden komen is dat maar 1 keer, dus maar 'even'.

JosS70

Kunnen we mooi achteraan rijden.  Pers en dergelijke is dan al aanwezig.

Ideaal!

Remon

Beste forummers,

Het lijkt mij het beste de meeting te verzetten naar april. Er komt tot en met het hele weekend nog meer sneeuw aan. Tevens zijn de parkeerplaatsen bij van der valk minder omdat de sneeuw verschoven is om plaatsen vrij te maken.

Er ligt in zwolle nu al 25cm sneeuw.

Wat vinden jullie hiervan? Wel of niet door laten gaan.

Remon

Gmid

Ik zou juist zeggen: Door laten gaan!!

redenen:

1) prachtige foto's

2) bewijs dat een beetje sneeuw voor de volvo's niets uit maakt

3) enorm gezellig in zulk weer
Volvo C30 '12

Remon

Ben ik met je eens. Wat mij betreft gaat het ook gewoon door, maar mensen die een lange afstand moeten rijden, moeten het zelf ook verantwoord vinden. We hebben misschien 1 geluk en dat is dat het smiddags is. Ik wacht het volvo forum even af en dan kom ik er  zeker op terug.

Remon

Op het volvo forum hebben we besloten de meeting gewoon door te laten gaan. Dus iedereen is van harte welkom bij van der valk in zwolle.

Gmid

Oke dan. Ik kom ook. Moet 's morgens nog een pakketje in Zwolle Centrum afleveren, dus reden genoeg om even langs te komen. :)
Volvo C30 '12

FGG

Is een lastige. 's Middags is er sneeuw voorspeld. Je kan 't gewoon door laten gaan, maar dan loop je 't risico dat de mensen die wat verder moeten rijden afhaken of enorme vertragingen hebben.
Aan de andere kant kan 't idd leuke plaatjes opleveren.

Lastig, dus.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Remon

Op het volvo forum hebben 2 mensen gereageerd die uit groningen en rotterdam komen. Alle beiden vonden het geen probleem. En zaterdag duurt natuurlijk ook even. Tegen die tijd zijn de wegen al lang schoon.

fearless

Citaat van: pwassink op 02-03-2006 11:19:43
Wat anders,

Kreeg net van iemand te horen dat er zaterdag ook een wiellerronde in Zwolle en omgeving is, weet een van de lokale leden (fearless ?) daar ook of er afsluitingen etc zijn in de buurt van van der valk daar ??

Pwassink

Dit gaat volgens mij totaal geen probleem geven.

En ik zeg gewoon lekker door laten gaan.