Na lange tijd toch maar eens actiever worden op dit forum!!

Gestart door VoLvOfIeL, 22-01-2006 02:14:12

Vorige topic - Volgende topic

VoLvOfIeL

Howdy,

Vorig jaar had ik mezelf al geregistreerd, maar ik zal mezelf ook maar eens voorstellen.
Mijn naam is Jan en ik ben in het bezit van een S70 2.5T van '97. De kleur is donker anthracietkleurig (zwart volgens kenteken). De auto heeft nu 180.000 km gereden, dus hij is bijna ingereden. Ik heb al een behoorlijke hoeveelheid eurootjes extra aan de Zweedse Schone uitgegeven. De velgen (vrijwillig natuurlijk) waren gewoon te mooi om te laten schieten (17" Comets  8) 8)).
De laatste grote uitgave (900 euro  :'( :'() was helaas noodzakelijk. De kachelradiator was helaas begonnen te lekken. En de kachelradiator is op zich niet zo duur. Het meeste kwam ten goede aan arbeidsloon. Het complete dashboard moest er namelijk uit. En er weer in natuurlijk.
Maar ja. Als ie dan weer op de oprit ziet glimmen als je 's ochtends de gordijnen van de slaapkamer opentrekt, maakt dat weer een hoop goed.
Ik weet dat jullie direkt om foto's gaan vragen. Eventjes geduld nog A.U.B. ;)
Ze komen er aan.

Groeten,
Jan

The Saint

Welkom hier Volvofiel. Was idd een dure, met die kachel. Maar zonder kachel is niet echt een optie in dit land he  ;)

The Saint, die het blijft opvallen dat R de laatste tijd veel S70's bij komen hier!
No shirt no shoes, no pinball

mehn

Welkom alsnog dan maar Jan  ;)

Overigens zul je over die kachelradiatorwissel nog wel reacties krijgen. Daar hoeft het dashboard écht niet voor uitgebouwd hoor  :-\

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

toycar

Welkom Jan!  ;D
Dat van die kachel is maar heel betrekkelijk hoor, als je die lekkere roffel hoort, daar word je toch warm van...

VoLvOfIeL

Dat het dashboard er niet helemaal uit hoeft zou best kunnen. Zo veel verstand heb ik er ook weer niet van. Maar bij elke garage waar ik navraag heb gedaan, zeiden ze toch dat dit wel het geval was.
Het belangrijkste is in ieder geval dat de S70 weer lekker warm wordt van binnen. Vooral belangrijk als ik iemand in de auto heb die (wonderlijk genoeg) niet zo'n warm gevoel krijgt van Volvo.
;D ;D ;D

fearless

Hey welkom op het forum, en zoals je zelf al zij. Foto's ?  ;D

VoLvOfIeL

Eventjes geduld nog (enkele dagen). De foto's heb ik op de HD van m'n desktop PC staan. Maar daar kan ik nu niet bij omdat ik nog op m'n werk ben. Als het weer goed is, kom ik 2 feb. weer thuis. En als het niet goed is niet. Dan kom ik later thuis. :) :)

Maar in ieder geval bedankt.