Titans weer als nieuw.....Oh oh.....

Gestart door elianmars, 24-01-2006 23:43:48

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

No shirt no shoes, no pinball

Jeroentjuh

Ik vind ze ook te licht en de donkere passen veel beter bij de auto...

BenC70ES

Het voordeel is wel dat ze groter lijken tov de donkere...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

IRH

Volgens mij zouden ze zeker niet misstaan onder een Mystic Silver kleurige estate... ;D

Zonder gekheid, vindt het zeker niet lelijk staan nu, maar zoals zo vaak, smaken verschillen... ;)

Rayman

Zien er mooi uit hoor Marcel! Wen er maar eerst een tijdje aan...

elianmars

Het is niet alleen de kleur die me tegenstaat.......

Ik vind de coatlaag ook niet mooi gedaan. Hoe langer ik er naar kijk, hoe minder mooi ik ze vind.... De Columba's zijn wél mooi geworden. Waarom  nou niet net andersom? ::)

haRtV70R

Citaat van: elianmars op 15-04-2006 18:41:15
Het is niet alleen de kleur die me tegenstaat.....

Wat nog dan?...... heb je nu ineens toch liever pegs? ;D ;D

Maar zonder gekheid, ff licht opschuren en nog een keer laten spuiten.
Dit is naar mijn idee idd veeel te licht....

SUCCES!
[move][/move]

Jeroentjuh

Gewoon banden er weer afhalen en opnieuw laten doen bij bv. Wheeltrim. Anders ga je je er strax al1 maar een ergeren....

Of ga terug en zeg dat je niet tevreden bent met de coatlaag, misschien doen ze ze dan wel opnieuw....

sas

De coating kan ik vanaf het plaatje niet goed zien, niet egaal ofzo?
Ik vind ze te licht, wordt nu zo gewoon.......
Trouwens complimenten, schitterende auto  :)
Hier ga je je aan ergeren, en als je ze eronder zet komt er niks meer van. Dan is het inderdaad 3x remmen en niet meer wassen.
Ik heb de titans van mij ook opnieuw gedaan. Laten afdraaien (de randjes) goed schuren, bij de Volvo 5 spuitbusjes gehaald, flink blanke lak erover, ondanks de titan niet hoogglans hoort, en klaar. Prima resultaat. Succes

Rudi

Citaat van: @®- op 15-04-2006 11:18:22
3 keer remmen en je bent er.

Ik vindt het wel mooi.

Dankzij Ferrodo heb ik nu rode velgen ::) ;D
Dr.Go-Fast...

elianmars

Citaat van: Jeroentjuh op 15-04-2006 19:17:21
Gewoon banden er weer afhalen en opnieuw laten doen bij bv. Wheeltrim. Anders ga je je er strax al1 maar een ergeren....

Of ga terug en zeg dat je niet tevreden bent met de coatlaag, misschien doen ze ze dan wel opnieuw....

Dat ga ik inderdaad doen, want ik weet dat ik me er straks aan ga ergeren.

Ik ga eerdaags even langs een coater hier in de buurt. Kijken wat hij voor me kan doen.

@Sas: de coatlaag is niet egaal en hier en daar zitten er een soort pitjes in. Toen ik ze net had opgehaald was ik reuzeblij met hoe ze er uitzagen, vergeleken met hoe de velgen er uitzagen voordat ik ze wegbracht. Maar nu is 't zo dat hoe langer ik er naar kijk, hoe lelijker ik ze vind.... :-\

mehn

Sinaasappeleffect?

Dat heb je altijd bij poedercoaten, dat is niet te voorkomen.
Als er echt putjes inzitten waar geen lak zit dan is de velg niet goed droog geweest voordat ie de oven inging. Dit zijn lucht- of vochtbelletjes die in de oven verdampen.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Sinasappeleffekt zit er idd wel in, maar dat vind ik niet het ergste. Ik heb het idee dat de poeder er in een circelbeweging op is gespoten, van de buitenkant af naar het hart van de velg. Ik zie en voel precies de lagen zitten.
Het is niet zo makkelijk om uit te leggen en ik krijg het op een foto ook niet goed te zien, maar ik vind 't niet mooi.
M'n vrouw en vader verklaren me voor gek dat ik ze opnieuw wil laten doen, maar ik wil dit gewoon niet onder de wagen hebben  >:(

En de putjes zitten er dus ook in. Ik baal er alleen van dat het bij de Titans is gebeurd en niet bij de Columba's. Die wil ik voor de winter gebruiken en dan had ik 't allemaal niet zo erg gevonden.....

MarcoV

Hoe luid het gezegde ook al weer, goedkoop is duurkoop ???
Is inderdaad balen, zou ze ook opnieuw laten doen hoor, anders zie je het toch steeds en blijf je balen.
Succes,

MArcoV ;)

elianmars

Citaat van: MarcoV op 20-04-2006 16:23:36
Hoe luid het gezegde ook al weer, goedkoop is duurkoop ???

Jep...... :-[ :-[

Maarrrrr..... ik heb goed nieuws  :)

De velgen blijken zó slecht te zijn gecoat, dat de coating ook helemaal niet zo hard is dat ze niet over te spuiten zijn.. Ze kunnen dus wél overgespoten worden.
Ik ben er vanmorgen mee bij twee spuiters geweest en ze hebben 't allebei gezegd dat het zeker wel kan.
Bij spuiter nummer twee laat ik het nu doen (nummer één was bijna drie keer zo duur als nummer twee  :o ).
Ik heb bij Hooftman een spuitbusje lak voor de Titans gekocht en die aan de spuiter gegeven, zodat hij echt de goede kleur heeft.
Kan dus niet meer misgaan.

Hoop ik.........  ::)