JackBoss stelt zich voor

Gestart door JackBoss, 15-07-2009 15:18:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JackBoss

Hallo,

Ik ben in mei 2002 verstandig geworden en heb een Volvo aangeschaft. Ik heb mijn Alfa Romeo 155 ingeruild voor een 850 2.5I  Sedan automaat. Helaas heb ik niet lang kunnen genieten, in december 2002 werd de auto gestolen. Van de verzekering mocht ik 30 dagen in een nieuwe V40 rijden, maar dat was toch een hele andere Volvo, zou mijn keus niet zijn. Na een dwaling van bijna 2 jaar (gereden in een Opel Vectra) kriebelde het Volvo bloed toch weer. In juli 2004 schafte ik een prachtige zwart glimmende V70 T5 Comfort Line automaat aan van 1997 met 231.000 km op de teller. Wat een rijgenot was dat.  In juni 2006 heb ik de T5 verkocht met 260.000 km op de teller. Geen noemenswaardige onkosten aan auto gehad. Daarna heb ik een V70 2.4T Comfort Line automaat van juli 2000 aangeschaft met 196.000 km op de teller. Wel een stapje terug t.o.v. de T5, niet alleen de prestaties, maar ook het geluid. Voor de rest is het een genot om in deze wagen te rijden.
;D

Turbobiker

Welkom hier.

Je 'verslijt' er wel een hoop...
De Tussenpaus

JackBoss

Ja, de eerste was onvoorzien. Bij de T5 bleek tijdens de grote beurt dat er een aantal bouten van de motorophanging waren afgebroken en rubbers ingescheurd.
Heb alles laten herstellen, maar weet niet hoe lang ik hiermee gereden heb. Ik had er geen vertrouwen meer in en kon auto na 2 jaar voor de aanschafprijs verkopen.
Als het goed is zal ik nu niet zo snel meer switchen.