Ebay

Gestart door Esveldt, 04-02-2006 11:39:53

Vorige topic - Volgende topic

fearless

ik zeg doen.  :eusa_dance:  Als de prijs tenminste goed is.  ;)

Heeft tie niet toevallig 2 setjes ??  :eusa_whistle:

Ricardo

Citaat van: Emiel op 15-01-2007 22:23:37
Citaat van: Johann op 14-01-2007 21:15:59
:eusa_wall:

Heb nu van E-Bay.de gebruiker 993TT klauwen aangeboden gekregen, tis iemand die veel handel daar heeft staan met goede feedback (stan.laurel). Iemand bekend met handel buiten E-bay om?

Zou ik mee uitkijken. ALs hij het geld ontvangt en hij heeft geen zin om het op te sturen heb je geen poot om op te staan. Je kunt hem vragen om het op Ebay aan te bieden met het risico overboden te worden maar dan heb je toch al kopersbescherming, zeker als je met PayPal betaalt.
Ps ik wil ook wel een setje

animalT5R

tis iemand die veel handel daar heeft staan met goede feedback (stan.laurel). Iemand bekend met handel buiten E-bay om?

Hey joh,das Esveldt die een duitse account heb aangemaakt:

Esveldt
Lid 1000+

Geslacht:

850 R Estate ---------> Powered by Zippo

Zie je  ;) ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Emiel

Citaat van: Ricardo op 16-01-2007 00:34:11

Dus ik moet het niet doen, maar als ie meer setjes heeft doe je wel mee?  ::) ;D

Heb fotos opgevraagd, zien er aardig 993TT uit... :eusa_whistle:

mehn

Iemand bekend met handel buiten E-bay om?

Ik heb het 1 keer gedaan, wordt dan een beetje marktplaatsachtig.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Esveldt

Was het maar waar! Dan had ik het al op de R!

Maar je bent NOOIT zeker van wat je krijgt/koopt. Is altijd afwachten.

Zelfs onder rembours.

mehn

Als je het niet helemaal vertrouwt kun je m altijd vragen een artikel in te zetten dat alleen voor jou te zien is.
Als hij ter goeder trouw is zal hij dat vast doen. Als je dan afspreekt dat ie een lage prijs inzet hoeft ie ook niet veel provisie af te dragen ;)

Jij koopt het voor 1 dollar en maakt het werkelijke bedrag over, kan ook via PayPal.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

HJ850

Citaat van: Emiel op 14-01-2007 21:14:10
Citaat van: elianmars op 14-01-2007 21:13:14
Citaat van: Emiel op 14-01-2007 21:12:02
993 TT klauwen mis gelopen op de laatste seconde.... :eusa_wall:

http://nl.auctionsniper.com/
Werkt perfect!  :evil:
Bedankt, die zocht ik!

Citaat van: Ricardo op 14-01-2007 21:15:01
Werkt inderdaad! Door dat programma mis is zo veel objekten, dat ik er gek van word.  

Dit is toch echt te gek voor woorden: feitelijk werkt eBay hierdoor niet meer normaal. Als ik dit lees ga ik dus niet eens meer op eBay kijken, immers ben ik bij voorbaar kansloos als ik niet van dit soort tools koop en inzet tegen eBay.

En binnenkort gaan die het ook afleggen, omdat er weer een ander programma is dat dit programma weer te snel af is.

Ik hag hopen dat eBay iets gaan doen tegen die "snipers".

Ludo

Citaat van: HJ850 op 16-01-2007 08:18:52
Als ik dit lees ga ik dus niet eens meer op eBay kijken, immers ben ik bij voorbaar kansloos als ik niet van dit soort tools koop en inzet tegen eBay.

welnee, gewoon voldoende bieden, kan geen tool tegenop.  ;)

Gmid

Citaat van: HJ850 op 16-01-2007 08:18:52

Dit is toch echt te gek voor woorden: feitelijk werkt eBay hierdoor niet meer normaal. Als ik dit lees ga ik dus niet eens meer op eBay kijken, immers ben ik bij voorbaar kansloos als ik niet van dit soort tools koop en inzet tegen eBay.

En binnenkort gaan die het ook afleggen, omdat er weer een ander programma is dat dit programma weer te snel af is.

Ik hag hopen dat eBay iets gaan doen tegen die "snipers".

Met of zonder sniper maakt toch helemaal niets uit. Het gebeurt me vaak genoeg dat ik iets wil snipen, maar dat het maximum bod van een bieder hoger ligt dan het bedrag waarop ik de sniper heb ingesteld. Dan heb ik mooi ontzettend pech, en geen tijd meer om mijn bod naar boven bij te stellen.

Gewoon als je die sniper onhandig vindt, je maximum bedrag invullen. Blijft ie er onder, gesniped of ongesniped, is ie voor jou. Komt ie er boven, dan vond je het toch al te duur, anders had je je maximum bedrag wel hoger gezet.

Het enige moment waarop het nadelig is, is voor degene die steeds een klein beetje hoger bieden, om te kijken hoe hoog het uit komt. Tja, zo werkt ebay nou eenmaal niet. Ebay is gebaseerd op het maximum bedrag wat je invult. Dan hoef je in feite maar 1 keer te bieden, en verder gaat alles automatisch.

Volvo C30 '12

Snellebaksteen

Precies, zo doe ik het ook altijd. Gaat prima.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Ricardo

Citaat van: Emiel op 16-01-2007 06:59:59
Citaat van: Ricardo op 16-01-2007 00:34:11

Dus ik moet het niet doen, maar als ie meer setjes heeft doe je wel mee?  ::) ;D

Heb fotos opgevraagd, zien er aardig 993TT uit... :eusa_whistle:
Daar komt het eigenlijk op neer ja 8)
Nee maar als ik nu zeg doe het en het is niet goed... Ik zou hem vragen voor de prijs die je afspreekt het aan te bieden met nu kopen en dan heb je het en heb je beetje kopersbescherming. Als je tenminste via paypal betaalt.

GeertG

Citaat van: Esveldt op 16-01-2007 07:27:50
Was het maar waar! Dan had ik het al op de R!

Maar je bent NOOIT zeker van wat je krijgt/koopt. Is altijd afwachten.

Zelfs onder rembours.

Kijk hier eens : wel veilig !
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

S a n d e r

Wat maken die snipers nou uit? Als koper ben je toch domweg op zoek naar een bepaald produkt tegen de laagste mogelijk prijs? Of dat nou met een sniper of handmatig gebeurd, lekker belangrijk.

Het grootst voordeel van een sniper is dat je vaak de overige potentiele kopers te snel af bent. Zeg dat object x nu op 30 euro staat. De hoogste bieder op dat moment heeft zijn maximale bod op 40 euro staan. Als ik mijn snipe dus op 50 euro zet dan is het object verkocht aan mij voor 41 euro. Er wordt immers in de closing seconds 50 euro geboden. Zou ik dit handmatig doen en (ver) voor de eindtijd die 50 euro hebben ingevoerd, dan heeft iemand er vast ook 42, 43 , 44, 45 enz,... euro voor over. Dat vind ik het grootste voordeel.

Bijkomend voordeel is natuurlijk dat je niet aan het nachtbrakerstopic hoeft deel te nemen, omdat je toeallig toch dat obeject in de VS in de gaten houdt. :)

Ik zie het probleem niet. Ik gebruik Auctionsniper.com al jaren en tot volle tevredenheid. Handmatig bieden is zo 1999. ;)

Emiel