Jaap D, nieuw op forum

Gestart door JSC Zvezda, 02-09-2009 00:24:52

Vorige topic - Volgende topic

JSC Zvezda

Hallo, mijn naam is Jaap en ik ben sinds een week in het bezit van een amerikaanse 850 turbo. Vandaar dat ik op dit forum terecht ben gekomen.

Ik heb de HTS autotechniek afgerond en ben altijd gefascineerd geweest door turbomotoren. Mijn kennis van motoren etc, wil ik graag gebruiken om anderen te helpen. Dus stel gerust vragen, dat ben ik namelijk ook van plan om te gaan doen.

groet,

Jaap

viking_in_shorts

Hoi Jaap,

De eerste vraag is: heb je al foto's ?

Daarna praten we wel verder .....

FGG

Citaat van: JSC Zvezda op 02-09-2009 00:24:52
Dus stel gerust vragen.

Foto's?

Welkom op 't Forum, Jaap.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

razorx

;D
Nou welkom op dit forum dan.
En gefeliciteerd met je roffel.

Een waarschuwing vooraf, eigenlijk kan niemand op dit forum lezen, dus plaatjes zijn welkom  ;) .

Veel plezier met je roffel!

sean850

welkom op het forum en veel plezier met je roffel, en oja eeh foto's zijn erg benieuwd naar je auto

sean

henry classic v70

Ik heb de HTS autotechniek afgerond en ben altijd gefascineerd geweest door turbomotoren. Mijn kennis van motoren etc, wil ik graag gebruiken om anderen te helpen. Dus stel gerust vragen, dat ben ik namelijk ook van plan om te gaan doen.

Welkom Jaap, mooi dat er weer een techneut op ons forum aktief is.
En wij zijn altijd erg benieuwd hoe de roffel eruit ziet, vooral een 850 USA........
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

killerbee

Welkom Jaap

Was er algevraagd om een foto  ??? ;D

francois

jaap welkom op het forum

ik zal je niets vragen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Esveldt

Starbuck

Eric Kubbe

Welkom, f...............'s  ;D

rifwachter

Hallo Jaap,

welkom op het forum.

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

onnaj

Welkom hier op t forum!

Zoals je gelezen hebt, snakken we hier bij de voorstellingsronde altijd allemaal naar foto's ;)

michielluik

Hallo Jaap,

Ik ben ook nieuw, ik heb ook HTS autotechniek gedaan, alleen ben na het 2e jaar overgestapt naar Commerciële Economie. Wel leuk om hier weer een HTS'er tegen te komen!

Veel plezier met je Volvo.

henry classic v70

Mooie foto...................... :eusa_think:
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4