te lage motortemperatuur

Gestart door tricas, 17-11-2005 08:13:20

Vorige topic - Volgende topic

tricas

Is inmiddels gefixed. Was inderdaad de thermostaat. Eurootje of 20 en 'k heb weer lekkere warme voetjes.

AntonioMontana

Dankzij dit forum weer wat vernieuwd vanmorgen vroeg, naast de rotor, verdelerkap en luchtfilter ook een nieuwe thermostaat erin gezet, eindelijk een normale temperatuur met dit weer! Ging heel makkelijk, petfles gevuld met koelvloeistof vanaf de onderkant radiator, 2 slangetjes losgehaald, 2 Torx40 los, oude thermostaat eruit, nieuwe erin, en omgekeerd weer alles in elkaar zetten, en de petfles legen in reservoir.

Afgelopen maand kon ik het eerste half uur mn adem zien  ::) nu werkt de verwarming ook weer fatsoenlijk ;D

thuur

Citaat van: AntonioMontana op 04-02-2006 13:34:43
Dankzij dit forum weer wat vernieuwd vanmorgen vroeg, naast de rotor, verdelerkap en luchtfilter ook een nieuwe thermostaat erin gezet, eindelijk een normale temperatuur met dit weer! Ging heel makkelijk, petfles gevuld met koelvloeistof vanaf de onderkant radiator, 2 slangetjes losgehaald, 2 Torx40 los, oude thermostaat eruit, nieuwe erin, en omgekeerd weer alles in elkaar zetten, en de petfles legen in reservoir.

Afgelopen maand kon ik het eerste half uur mn adem zien  ::) nu werkt de verwarming ook weer fatsoenlijk ;D

We moeten maar een forum-bankrekening openen waarop tevreden gebruikers hun bescheiden bijdrage kunnen storten ;D

Gr ;)

Vulk

Citaat van: thuur op 05-02-2006 00:52:46
We moeten maar een forum-bankrekening openen waarop tevreden gebruikers hun bescheiden bijdrage kunnen storten ;D

Gr ;)

Ik stem voor, mijn bankrekening is alvast kandidaat aangezien die nogal vaak rond het nulpunt zweeft.

konniekip

Mijne vandaag gedaan. Reed al een jaar rond zo met stukke thermostaat :o

Maar goed nu is alles weer goed, en blijft de motor lekker 90 graden. O+

M a r c

Citaat van: tricas op 30-01-2006 16:24:13
Is inmiddels gefixed. Was inderdaad de thermostaat. Eurootje of 20 en 'k heb weer lekkere warme voetjes.

20 euro voor de thermostaat?

Een nieuwe thermostaat van Gates kost 10 euro.....

Of heb je er 2 gekregen  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

konniekip

Ik betaalde 16 euro ex BTW bij Furness A'dam ZO.

Jeroentjuh

Citaat van: M a r c op 06-02-2006 19:10:37

Bij de dealer kost die €16,60 excl. btw.....

mehn

Citaat van: Jeroentjuh op 06-02-2006 19:12:57
Citaat van: M a r c op 06-02-2006 19:10:37
Bij de dealer kost die €16,60 excl. btw.....

Ik heb 20 euro en een beetje betaald bij Hooftman

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: