[Automaxx summer edition] Gaan er meer volvo's?

Gestart door emielC70, 13-04-2006 21:22:46

Vorige topic - Volgende topic

emielC70

Ik weet dat voor de meeste van jullie deze meeting waarschijnlijk niet jullie smaak is. Een hoop vw'tjes, hondatje,slopels, harde muziek, mooie vrouwen 8) en nog veel meer, maar de ik zie er vrijwel nooit volvo's.

Ik ga hoogstwaarschijnlijk het hele weekend en ik hoop dat mijn auto dan klaar is (hangt een beetje er vanaf of de heldere koplampen dan al beschikbaar zijn) maar ik vroeg me toch af of ik er nog meer volvo's van hier kan tegen komen??

Turbobiker

De Tussenpaus

emielC70

AUTOMAXX SUMMER EDITION
29 JUN T/M 2 JUL 2006 – EVENEMENTENTERREIN WALIBI WORLD

AutoMaxx Summer Edition is hét auto-evenement voor iedereen die van tuning en feesten houdt. Overdag kun je genieten van de prachtige show- en performance cars (en de gezelligheid op de campingterreinen), terwijl 's nachts de Party Area's hun deuren openen voor de echte feestbeesten. Dit 4 dagen durende festival wordt heftiger dan ooit tevoren...

zie www.automaxx.nl onder upcoming events

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Laserblue

Citaat van: M a r c op 14-04-2006 19:14:18
Dat "mooie vrouwen" trekt me wel  :P

Hé M a r c

standje bouwen? ;)
(en tentje bouwen ;D )

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Ben

Ik ben zó blij dat ik daar niet heen hoef  8)

fearless

Ga er tot nu toe bijna elk jaar wel even kijken.

Vorig jaar ook met de auto binnen terein opgeweest, maar dat doen we dit jaar niet weer, was niet echt goed geregeld. Dus als ik wel ga blijft de auto mooi op de parkeerplaats staan.

Evenement is altijd wel geinig, leuke gelegenheid om foto's te maken. Rijden altijd wel erg veel tjoener bakken tussen.  :-X

Vind een mooi gespoilerde auto wel gaaf, maar auto's met de bumpers nog in de primer of van die afgeragde bakken horen niet op het show terein te komen vind ik.  :-\

emielC70

Klopt sommige auto zijn absoluut niet showwaardig maar gelukkig maakt de rest dat meestal wel aardig goed.

Het is gewoon het grootste tunings event binnen NL. Ik ben er zowiezo. Alleen hopen dus dat ik mijn auto wel op tijd showwaardig heb. Marc ff beetje onder druk zetten  ;D

Taranis

't Is nog niet zeker maar ik ben wel van plan om er iig 1 dag een kijkje te gaan nemen. Misschien met mijn auto (die dan fijn op het parkeerterrein blijft) of een 100NX van familie. Die Slopels enzo boeien me ook niet zo, maar die dames wel :P