T5/R bumper.

Gestart door san, 09-02-2006 15:09:08

Vorige topic - Volgende topic

@®-

woensdag een boerel#l waarschijnlijk met een goede vaart tegen mij voorbumper aangereden, de eikel had een trekhaak, dus bumpertje heeft heeft het niet overleeft, zo ook de bumperbalk  >:(.

dus Johan had gelijk: elk nadeel heeft zijn voordeel  ;D

en dus komt er een R bumper binnenkort en zal dit topic ook heel goed blijven volgen.

mehn

Citaat van: @®- op 28-07-2006 22:48:39
woensdag een boerel#l waarschijnlijk met een goede vaart tegen mij voorbumper aangereden, de eikel had een trekhaak, dus bumpertje heeft heeft het niet overleeft, zo ook de bumperbalk >:(.

dus Johan had gelijk: elk nadeel heeft zijn voordeel ;D

en dus komt er een R bumper binnenkort en zal dit topic ook heel goed blijven volgen.

Wacht ff met het bovendek kopen armin, ik denk dat ik iets op het spoor ben ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

@®-

Citaat van: mehn op 29-07-2006 02:12:02
Citaat van: @®- op 28-07-2006 22:48:39
woensdag een boerel#l waarschijnlijk met een goede vaart tegen mij voorbumper aangereden, de eikel had een trekhaak, dus bumpertje heeft heeft het niet overleeft, zo ook de bumperbalk >:(.

dus Johan had gelijk: elk nadeel heeft zijn voordeel ;D

Wacht ff met het bovendek kopen armin, ik denk dat ik iets op het spoor ben ;)
Top ik wacht rustig af.

Ik ga morgen eerst ff met een verfbrander aan de slag om te kijken of ik weer de normale vorm kan terug krijgen.

ief

Al nieuws over het bovengedeelte Maikel?? ::)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

mehn

Citaat van: ieV70 (Ivo) op 05-08-2006 02:54:49
Al nieuws over het bovengedeelte Maikel?? ::)

Yep, blijkt niet alleen het bovengedeelte te zijn, maar een complete bumper uit 1 deel en zonder mistlampgaten...

En voordat er reacties over komen: géén T-5R bumper maar een gewone ;)

XC60 D4 AWD:

ief

Hoe dan ook, ik blijf het een vaag verhaal vinden dat er een diversiteit aan prijzen is voor een T-5R/R voorbumper. Je zou toch denken dat Volvodealers eenduidigheid in prijzen hebben, niets is minder waar.... :-\
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Ludo

Citaat van: mehn op 05-08-2006 07:41:16... een complete bumper uit 1 deel en zonder mistlampgaten...

= oud model, <94?.

M a r c

T-5R voorbumper kost 290 euro incl. btw
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

mehn

Citaat van: Ludo op 05-08-2006 12:39:01
Citaat van: mehn op 05-08-2006 07:41:16... een complete bumper uit 1 deel en zonder mistlampgaten...
= oud model, <94?.

Nieuw model bumper, zoals wij beide hebben ;)

XC60 D4 AWD:

breakman

Wanneer ja geen mistlampen voor hebt kost het dan veel extra als T-5R bumper erop wildt en ze er in te laten plaatsen ?? ???

Heb ook geen knopje ervoor op dashboard ?

Mss beter die gaatjes gewoon dichtlaten  ::)

M a r c

Citaat van: breakman op 16-08-2006 14:42:50
Wanneer ja geen mistlampen voor hebt kost het dan veel extra als T-5R bumper erop wildt en ze er in te laten plaatsen ?? ???

Set originele mistlampen is niet eens zo duur en daar zit alles bij: lampen, halogeenpitjes, relais en dashboardschakelaar. De bedrading ligt er al. En bij Hooftman (via Walter) krijg je er als clublid nog korting op ook.

info@europeantuning.nl

breakman

Citaat van: M a r c op 16-08-2006 15:09:13

Set originele mistlampen is niet eens zo duur en daar zit alles bij: lampen, halogeenpitjes, relais en dashboardschakelaar. De bedrading ligt er al. En bij Hooftman (via Walter) krijg je er als clublid nog korting op ook.

die bedrading ligt er altijd al ??  ??? dus gewoon monteren knopje inzetten en is klaar ?

M a r c

Citaat van: breakman op 16-08-2006 17:07:40
Citaat van: M a r c op 16-08-2006 15:09:13

die bedrading ligt er altijd al ??  ??? dus gewoon monteren knopje inzetten en is klaar ?

ja, en het relais in de sokkel steken, zit een uitgebreide montagehandleiding bij.

info@europeantuning.nl

S. Brouwer

wat kost dat ongeveer nieuwe lampen via de dealer?

Frans Harkema

Waarin verschilt een R bumper van een T-5R bumper?