even voorstellen

Gestart door René855, 15-02-2006 13:39:12

Vorige topic - Volgende topic

René855

Hallo,

Ik zal mij even voorstellen:

Sinds augustus 2005 ben ik in het gelukkige bezit van een Volvo 850 (2.5 10V estate), deze is geboren in 1996 en er staat inmiddels 196.000 km aan ervaring op de teller.

Bij aankoop was de verdamper van de airco defect en dat was en is nog steeds het enige mankement. Deze wordt van het voorjaar gemaakt.
Het is ook mijn eerste Volvo en het bevalt prima!! Ben eigenlijk na een aantal km's besmet geraakt met het 850 virus, wat een heerlijke wagen!
Hoop deze nog lang te mogen rijden.
Verder ben ik nog in het bezit van een Italiaantje, een Fiat Punto uit 2001 wat eveneens een heerlijke wagen is (hoewel je deze twee uiteraard niet kan vergelijken).

Ben op dit forum gekomen via het Volvoforum en wat ik nu al bemerk is de hoeveelheid kennis bij de verschillende leden. Had al veel items gelezen, voordat ik tot mijn geweldige aankoop over ging.

Tot forums!!

René855

kasper2

he rene welkom met je nieuwe volvo.veel plezier ermee en een hoop veilige kilometers,een foto erbij zou leuk zijn,gr kasper 2  easyryder  ;D ;D

KUKO (Rob)

Welkom en veel plezier met je wagen ;D

The Saint

Welkom hier Rene!

The Saint, die zich onlangs heeft gemeld bij het Volvo-forum  :D
No shirt no shoes, no pinball

Claudia

Welkom René!
Heb je ook foto's voor ons?

Citaat van: René855 op 15-02-2006 13:39:12

..........en wat ik nu al bemerk is de hoeveelheid kennis bij de verschillende leden.

Jahaa!
De één kan geweldig tegen bandjes schoppen en daarbij twijfelachtig kijken.....een ander gaat weer over flushen of distributieriemen vervangen (die er niet in blijkt te zitten)......en zo zijn er ook experts in het herkennen en vervangen van een (defecte) brandstofpomprelais  8)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

wepster850

Citaat van: Claudia op 15-02-2006 20:17:54
Welkom René!
Heb je ook foto's voor ons?

Citaat van: René855 op 15-02-2006 13:39:12

..........en wat ik nu al bemerk is de hoeveelheid kennis bij de verschillende leden.

Jahaa!
De één kan geweldig tegen bandjes schoppen en daarbij twijfelachtig kijken.....een ander gaat weer over flushen of distributieriemen vervangen (die er niet in blijkt te zitten)......en zo zijn er ook experts in het herkennen en vervangen van een (defecte) brandstofpomprelais  8)

laten we maar zo zeggen iedere gek zijn gebrek toch ;D ;D ;D

)()()sT

Citaat van: Claudia op 15-02-2006 20:17:54
of distributieriemen vervangen (die er niet in blijkt te zitten)......

:-\ ???   ;D ;D ;D

(Overigens  WELKOM :))

René855

Bedankt voor jullie positieve reacties!!

Ik probeer echter een foto toe te voegen....alleen dat lukt nog niet helemaal!
Maarre...doe m'n best!!

René855

Bas850

Citaat van: René855 op 16-02-2006 13:50:56
Bedankt voor jullie positieve reacties!!

Ik probeer echter een foto toe te voegen....alleen dat lukt nog niet helemaal!
Maarre...doe m'n best!!

klikklik
"to finish first, you first have to finish"