lock

Gestart door twangerd, 20-01-2006 18:52:48

Vorige topic - Volgende topic

twangerd

Wat is het idee achter het locken ,en wat is het gevolg daarvan.
Een eerdere advertentie door mij werd verwijderd omdat hij niet gelocked was.
Wie verteld mij hoe het werkt?
Bedankt Eric

animalT5R

Hey Eric,
Neem aan dat je dit al gelzen heb voor je de ad plaatste?
KLIK
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

RRRRR_Ramon

Eric,

Advertenties op het Volvo 850 forum moeten gelockt worden. Zoals Animal al aangaf in de link.

Reguliere posts in normale topics die je zelf start kun je beter niet locken als je antwoorden wilt hebben op je vragen. Als je deze lockt zoals je vanmorgen deed kan niemand reageren.

Dit topic blijkt niet gelockt te zijn en dat is goed! Als je nu nog even naar je vorige topics teruggaat kun je daar de lock vanaf halen en kunnen mensen daarop reageren.

Succes!
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

twangerd

helemaal duidelijk bedankt.
Eric

IRH

Nou, mij is het nog steeds niet duidelijk. Waar zet je nu dat vinkje?
Zie maar 2 kleine vakjes en die locken niks....Help! ???

RRRRR_Ramon

Citaat van: IRH 855 op 31-01-2006 20:59:10
Nou, mij is het nog steeds niet duidelijk. Waar zet je nu dat vinkje?
Zie maar 2 kleine vakjes en die locken niks....Help! ???

Een topic locken (icoontje van een slotje) kun je alleen als je zelf het topic aangemaakt hebt. In het advertentie-topic is het verplicht (reacties van anderen zijn dan niet mogelijk) en bij de rest van de topics die je aanmaakt is het niet aan te raden om hem te locken, anders ontvang je geen reacties van anderen.  ::)

Succes!  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

IRH

Citaat van: RRRRR_Ramon
Een topic locken (icoontje van een slotje) kun je alleen als je zelf het topic aangemaakt hebt.
quote]
Das mij wel duidelijk, je bedoelt dus een neiuw onderwerp maken? Maar als ik dat doe zie ik nog steeds nergens de optie locken. ::)

mehn

Citaat van: IRH 855 op 31-01-2006 21:31:11
Das mij wel duidelijk, je bedoelt dus een neiuw onderwerp maken? Maar als ik dat doe zie ik nog steeds nergens de optie locken. ::)

Linksonder deze knop:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

animalT5R

Ik begin me toch af te vragen of het nou zoo moeilijk is om voordat je de advertentie plaatst,de ADREGELS even door te lezen....

thuur

Lezen blijft moeilijk ::)

Gr 8)

mehn

Citaat van: animalT5® op 31-01-2006 21:41:43
Ik begin me toch af te vragen of het nou zoo moeilijk is om voordat je de advertentie plaatst,de ADREGELS even door te lezen....

Hij kan het knopje niet vinden Animal ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Jeroentjuh

Als iemand dit vergeet kunnen de moderators dit toch ook wel ff doen, zij kunnen tenslotte ook een topic op slot zetten/verwijderen. Is nix geen extra werk lijkt me om ipv "VERWIJDERD: ad niet geblockt" gewoon ff de add te locken........

animalT5R

Citaat van: animalT5® op 31-01-2006 21:41:43
Dit was een reply in een ander topic,zie nu dat er 2 topic's in elkaar gemengd/geplaatst zijn.
@ Jeroentjuh: Er zijn er zat die de moeite niet nemen om voor het plaatsten eerst even de advertentieregels even door te nemen,dit terwijl ze wel sticky zijn gemaakt als eerste.
Kan in mijn ogen niet worden gezegd dat ze niet gezien zijn,hou het voor de grap maar eens in de gaten,zijn er echt een hoop :-\.
Ik kan er dus wel inkomen dat op een gegeven moment de advertenties verwijdert worden, ipv gelocked.

Johan

Reitse

Er is in het begin tijd genoeg geweest om te wennen aan het locken van ads. Wie niet lockte kreeg daarover een melding dat de mods dat gedaan hadden. Dat ads gelockt moeten worden is om discussies over de aangeboden waar te vermijden. Die voer je maar via PB.

LekkeRRRR

Kan een admin dan zo'n bericht niet helemaal verwijderen? Nu staat er een bericht dat de add niet gelocked is en zit ik me de hele avond af te vragen wat die add nu wel had kunnen zijn...
Uitermate frustrerend voor een nieuwsgierig mens als ik !
;)/jan