gegevens MFA

Gestart door Winkie, 20-02-2006 18:56:33

Vorige topic - Volgende topic

Winkie

In de gegevens balk op de plek waar het verbruik, buitentemp, etc. staat verschijnt bij mij met regelmaat de term DISC.
Iemand enig idee wat dat kan betekenen?
Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Arzt oder Apotheker.

animalT5R

Winkie,heb je een volvo wisselar achterin liggen?
Geloof dat het daarmee te maken heb,heb tevens al via de zoekfunctie proberen te zoeken voor je,maar kan er niks over vinden.
Succes in ieder geval.
Gr
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

mehn

Citaat van: animalT5® op 20-02-2006 19:10:33
Winkie,heb je een volvo wisselar achterin liggen?
Geloof dat het daarmee te maken heb

Nee nee nee animal, dat heeft niets met de cd wisselaar te maken  ;D
Betekent zoiets als "disconnect". Verder niets om over wakker te liggen  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mehn

Wat bedoelt de topicstarten eigenlijk met MFA. Ik ben benieuwd  ::)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Derks

Citaat van: mehn op 20-02-2006 19:22:09
Wat bedoelt de topicstarten eigenlijk met MFA. Ik ben benieuwd  ::)

Multi Functionele Accommodatie
Medic First Aid
Master in Fine Arts
Ministry of Foreign Affairs
Mutuelle Fraternelle d'Assurances
Mallorca Film Academy
Malaysian Franchise Association
Music for America
messe frankfurt ausstellungen
Malaysian Flying Academy

en zo gaat google nog wel even door, maar ik denk niet dat tie er tussen staat ;D

gr derks

thuur

DISC is inderdaad Disconnected. En ja, de zoekfunctie laat ons behoorlijk in de steek op dit onderwerp. Paar maanden terug exact hetzelfde geweest.

Overigens houdt de melding in dat het scherm niet weet in welke stand de keuzeschakelaar staat. Schakelaar een paar maal op en neer bewegen, of de kabel nakijken ;)

Gr 8)

Winkie

topicstarter bedoelt met MFA Multi Funktions Anzeige.
Sorry hoor maar ik ben doorgaans aan duitse auto's bezig.

@ Thuur: dank U voor uw antwoord. Ik heb het eerst via de zoekfunctie geprobeerd, maar ik kon er niets meer over vinden.

Ik weet dat men hier direct scandeert dat je de zoekfunctie moet gebruiken. :( (@#$%^&*) Ik vraag toch niet welke olie het beste is !!!!
Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Arzt oder Apotheker.

Peth©oni

Citaat van: Winkie op 21-02-2006 07:11:14
topicstarter bedoelt met MFA Multi Funktions Anzeige.
Sorry hoor maar ik ben doorgaans aan duitse auto's bezig.

@ Thuur: dank U voor uw antwoord. Ik heb het eerst via de zoekfunctie geprobeerd, maar ik kon er niets meer over vinden.

Ik weet dat men hier direct scandeert dat je de zoekfunctie moet gebruiken. :( (@#$%^&*) Ik vraag toch niet welke olie het beste is !!!!

Is dat nu ook gebeurd dan... het is niet te vinden, dus aan iemand die hier ervaring mee heeft de vraag  uit te leggen wat er aan de hand zou kunnen zijn.... dus @#$%#$ kun je achterwege laten die toetsen gebruik je toch bijna niet op je toetsenbord  ;D

Winkie

Ben niet boos, niet op jullie, en al zeker niet op Thuur. leve het 850forum.

Maar wat ik merk is dat nieuwkomers (ik zit hier al weer een tijdje) maar wat graag door een ieder van de clan gewezen wordt op het gebruik van de zoekmachine, of geduid wordt op een re-post.
Het haalt de lol eruit voor een nieuw lid dat graag wat hartelijker ontvangen zou worden.

Kan jij als mod niet voorstellen dat de clan <in plaats van antwoorden met zoekmachine> een link plaatst naar die topic die zij zo goed weten te vinden, en daarmee een nieuw lid beter helpt.  ;)

Ik ga me intussen druk maken om de losse contacten van de boordcomputer te vinden. en beloof hier niet meer te @$%^&* ;D

Peth©oni

Citaat van: Winkie op 21-02-2006 07:45:33
Ben niet boos, niet op jullie, en al zeker niet op Thuur. leve het 850forum.

Maar wat ik merk is dat nieuwkomers (ik zit hier al weer een tijdje) maar wat graag door een ieder van de clan gewezen wordt op het gebruik van de zoekmachine, of geduid wordt op een re-post.
Het haalt de lol eruit voor een nieuw lid dat graag wat hartelijker ontvangen zou worden.

Kan jij als mod niet voorstellen dat de clan <in plaats van antwoorden met zoekmachine> een link plaatst naar die topic die zij zo goed weten te vinden, en daarmee een nieuw lid beter helpt.  ;)

Ik ga me intussen druk maken om de losse contacten van de boordcomputer te vinden. en beloof hier niet meer te @$%^&* ;D

ghegheghe.... ik snap de frus... maar er worden soms topics gestart die echt al verschillende keren zijn uitgekauwd, en die verdienen de opm... ZOEKFUNCTIE.
Niet dattie lekker werkt hoor. En ik weet afentoe wel dat ze voorbij zijn gekomen maar vind ze dan even ook niet zo snel.

Hey je hebt ze weer gevonden..... die toetsen, ik kan ze niet meer vinden  :P

Suc6 en keep posting !!!  ;D