Rode T-5R

Gestart door b0nkolok, 18-02-2006 17:32:26

Vorige topic - Volgende topic

Gmid

praten? roffelen heet dat toch?

in de zin van:

Zachtjes roffelde ze in m'n binnenspiegel: "Wat een heerlijk aanblik van je ruwe grill"
Volvo C30 '12

Peth©oni

Citaat van: b0nkolok op 08-03-2006 20:44:33
Zouden ze met elkaar 'praten'?

Ze wisselen ecu ervaringen met elkaar uit.....  8)

mariah

Ik was afgelopen zaterdag ook in de roffelkelder, maar was incognito. met een S80. 2.4T (roffelt ook)

tijzio

Staan ze eindelijk eens wat Turbotaal te roffelen.  ;D

b0nkolok

Wat zullen de andere autotjes jaloers zijn. Of verstaan die niet de roffeltaal?
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

MMB

oeoeoeh NICE !!!

Wanneer zien we er 3 bij elkaar ? Als ik het zo lees komen er genoeg in de garage  ;)

BasV70

Tijd voor een underground minimeet...???

MMB

Over rode 850 T-5R / R 'en gesproken. Van de week kruiste mij in enschede een rode 850 (T-5)R bij het spotlicht.
Toevallig iemand van hier ??

Rayman

Citaat van: MMB op 22-03-2006 08:39:39
Over rode 850 T-5R / R 'en gesproken. Van de week kruiste mij in enschede een rode 850 (T-5)R bij het spotlicht.
Toevallig iemand van hier ??

Dat zal een 850R zijn geweest;
"rs" of "Esveldt"
"rs" rijdt nu op volans, van "Esveldt" weet ik het effe niet...Dacht winterconfig...

;)

MennoW

bOnkolok,

ik heb je V70R een pleziertje gedaan en 'm vanavond even naast de jouwe geparkeerd.
Vanavond is dan 22maart , uurtje of 1830 en na een etentje stond de jouwe er niet meer.
Had jammer genoeg geen camera bij me, want ze stonden er wel heel mooi bij te staan....

Groeten Menno

b0nkolok

Citaat van: MennoW op 22-03-2006 22:27:14
bOnkolok,

ik heb je V70R een pleziertje gedaan en 'm vanavond even naast de jouwe geparkeerd.
Vanavond is dan 22maart , uurtje of 1830 en na een etentje stond de jouwe er niet meer.
Had jammer genoeg geen camera bij me, want ze stonden er wel heel mooi bij te staan....

Groeten Menno

Dag Menno, ik heb het gezien hoor en ik had WEL een camera'tje bij me, niet zo'n dure maar toch even een plaatje geschoten....

Jij was weg toen ik terugkwam. Lekker gegeten? (PS: wat zijn je velgen mooi zeg!)

Gmid

Zet jij 'm altijd op een vak met een kruis neer?

of heb je je prive plekje of zo?  ;D
Volvo C30 '12

MennoW

Haha, fantastisch,

Vertelde m'n vriendin nog dat ik zo'n mooi plekje had gevonden...
Toen we terugkwamen dacht ze 'waar heeft ie het over'
Toen stond er een ouwe 911 naast me, ook leuk maar toch......

Zijn gewoon 17 inch comets, had ze wel die dag gewassen, beetje de pekel eraf halen .
Denk dat de winter nu wel voorbij is, dan heeft 't wel zin om 'm even te schrobben.
Moet trouwens wel nieuwe banden hebben, wat heb jij eronder?

b0nkolok

CiteerZijn gewoon 17 inch comets, had ze wel die dag gewassen, beetje de pekel eraf halen .
Denk dat de winter nu wel voorbij is, dan heeft 't wel zin om 'm even te schrobben.
Moet trouwens wel nieuwe banden hebben, wat heb jij eronder?

De mijne zijn grijs en de velgranden zijn hier en daar geschaafd. Die van jou niet! Mooi hoor.

Banden: ik zweer bij Michelin Pilot Sport 215/17/ZR. Zijn mooi rond en in balans en geven een betrouwbaar rustig wegcontact bij elke snelheid/bocht.

b0nkolok

Citaat van: Gmid op 23-03-2006 10:02:46
Zet jij 'm altijd op een vak met een kruis neer?

of heb je je prive plekje of zo?  ;D

Veel lieden in de kelder durven hem daar niet neer te zetten vanwege dat kruis. Maar dat WAS zo, nu niet meer. Vandaar mijn voorkeur. Geen gezoek.