automaat storingen

Gestart door gysbert, 16-12-2005 11:40:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mehn

Ik hoop volgende week of anders de week erna mijn nieuwe schakelstandensensor  ::) in huis te hebben. Dan alleen nog ff vervangen  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Jur

Zijn er naast de stekker nog andere dingen zaken aan de sensor die we kunnen proberen? Beetje tikken misschien.

Die van mij start dus wel maar gaat niet echt meer vooruit, kan ik dan nog wel naar de garage rijden? Dat is ongeveer een kilometer of 5.

De dag ervoor ben ik nog van Arnhem naar Eindhoven en terug geroffeld zonder problemen. De at-bak heeft nooit kuren gehad. Het regende toen wel aardig(vocht??). Mijn lease bak had er namelijk die ochtend de brui al aangegeven. M'n 206 was verzopen zei de dealer. Allemaal water in het inlaattraject ofzo.


Jurjen

Keesjan

Zo, mijn roffel is weer " 't mannetje". Positieschakelaar ook wel pnp-switch of standenschakelaar genoemd, is vervangen en ik heb ook meteen maar een nieuw contactslot erin.
Heerlijk, weer gewoon sleutel omdraaien en de motor draait.
Het zou zomaar wishful thinking kunnen zijn, maar het lijkt erop dat het schakelen van de bak iets vloeiender gaat. Affijn, hij doet het weer. Wat het gekost heeft weet ik nog niet precies.

mehn

De mijne ook.
Zaterdag zelf de pnp switch vervangen op de sleuteldag  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Keesjan

Goed gedaan hoor Maikel ! Ik ben trots op je.
En? Wat vind jij van het schakelen? Net als anders of merk jij verschil?

mehn

Citaat van: Keesjan op 19-03-2006 20:37:02
Goed gedaan hoor Maikel ! Ik ben trots op je.
En? Wat vind jij van het schakelen? Net als anders of merk jij verschil?

Nee geen verschil. Wel branden de achteruitrijlichten nu als ie in de R staat  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: