Draadmodel 855

Gestart door Peth©oni, 20-09-2004 09:49:07

Vorige topic - Volgende topic

Peth©oni

Wie o wie heeft een bestandje van het draad-model (voor 3D-modelling) in .m3d extensie.... ?
En wie weet daar integen een .m3d editor, 3d-studio max pakt deze dus niet. Iemand andere suggesties, of al mee bezig geweest?

thanks

Peth©oni

zoiets maar dan van een 855.....

Nunki

Ja eindelijk dan toch! Maar het is helaas geen 855...
Als je een beetje handig bent met 'moddelen', dan kun je wellicht de achterkant zelf maken?
Ik vond dit model laatst op internet, maar het was een britse politiewagen met zwaailichten, rechts stuur etc... Ik heb hem vanmorgen omgebouwd naar m'n eigen T-5. Hij is nog niet af (vooral interieur) maar het begint wat te worden. Daarna kan de fun beginnen! (weet nog niet wat ik ermee ga doen ;D )
De site kan ik helaas niet meer terugvinden, maar mocht je nog geinteresseerd zijn, dan kan ik je het pakketje opsturen. Stuur me anders even een PB.

(Ik heb overigens met Cinema 4d gewerkt, maar je kunt het ook in Maya openen, als 't goed is.)

Gr. Nunki

DopdeDouwer

ow leuk. Heb wel intresse ja. kleur is al goed alleen nog andere wielen en oude bumpers erop maken...
Heb je jou file nog, heb wel intresse  :)
Vierkant Rules

Nunki

Citaat van: DopdeDouwer op 13-08-2006 17:33:51
ow leuk. Heb wel intresse ja. kleur is al goed alleen nog andere wielen en oude bumpers erop maken...
Heb je jou file nog, heb wel intresse  :)

Als je me een pb-tje stuurt met je mailadres, dan stuur ik je het projektje op.

Vrindelijke groet!

)()()sT

Hmm... wij werken veel met 3D studio en Autocad uiteraard; maar mij kennis is helaas nog niet dusdanig....

Zal eens rondvragen