hij doet het weer!

Gestart door janmulder, 17-02-2006 20:30:21

Vorige topic - Volgende topic

janmulder

Door tijdgebrek ben ik niet in de gelegenheid geweest een nieuwe verdamper te monteren, en omdat ik als de motor warm was gewoon kon overschakelen,vond ik het niet zo urgent.
Maar nu na de hogere temperaturen op de dag doet alles het weer als vanouds, gewoon starten op benzine , en na een paar seconden automatisch op gas zonder problemen!
Heb ik geluk, of zijn het toch de afsluiters van lpg of benzine die mij parten hebben gespeeld?
Misschien slechte massa? Alles doet het weer OK en dan vind ik (ons ben zuunig) zonde om alles te vernieuwen. Aan het eind van het jaar ga ik een nieuwe kopen en ik heb al verschillende potentieele kopers voor mijn auto, ik doe hem weg van verveling, niet omdat er iets niet goed is, maar ik wil iets anders!!! (ik heb deze 10 jaar, 250.000 km, dealer onderhouden enz enz) Ik denk (sorry sorry) aan een chrysler 300C, of een audi turbodiesel, of een 90XC (wel een D5) momenteel rij ik 40.000 per jaar, na jaren niet meer dan 15 a 20 dkm te hebben gereden. Ik heb vanaf mijn 18e jaar een 121 amazone, een 123GT, een 164aut., een 142, een 264aut, een 1800 ES, 264 coupe, een  deLorean met volvomotor, een 360 2 ltr, een 440GL, een 745 turbointercooler, en dan als laatste deze 855 aut. Alle auto's heb ik gekocht bij de Bangarage in Amstelveen, vroeger de Banstraat in Amsterdam, maar ik wil na 40 jr ff geen volvo meer! of toch die SUV? Of die nieuwe kleine coupe? Moeilijk he?

Jan

daytonawim

Mm, die 300C is wel een bijzonder mooie auto :-)