Nieuw lid

Gestart door guss, 04-01-2006 18:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Emiel

Precies! Ik snapte er eerst ook niks van hoor!

guss

#31
Mijn aanwinst is een Volvo S70 tdi uit 1998
Automaat, ecc.
Op de teller staat 260.000 km.
Van binnen en van buiten absoluut in nieuwstaat
De boekjes tot en met heden zijn aanwezig en ingevuld.

Het probleem met de uitval van de tweeters is ook al opgelost, de aansluitdraden zaten verkeerd.

Indien jullie nog meer willen weten....

guss

Als ik zo de berichtgeving van andere zie ben ik toch echt niet de enige die moeite had  met de uitleg over de foto's, misschien een klein hint naar de webmaster?

Trouwens een erg mooie site en de sfeer is erg behulpzaam.

guss

Als ik zo de berichtgeving van andere zie ben ik toch echt niet de enige die moeite had  met de uitleg over de foto's, misschien een klein hint naar de webmaster?

Trouwens een erg mooie site en de sfeer is erg behulpzaam.

guss

Ik heb vandaag 240 km gereden in de Volvo, ik moet zeggen met veel plezier want hij rijdt zeer comfortabel.

Je hebt geen zin om uit te stappen.

Michael

Ikke ook niet ben bang dat ik WEER moet tanken!  :'( Maar zo'n S70 rijdt super en zit super en dat geluidje van die 8 boxen is ook super!  ;D Veel plezier met de auto heb hem ook net een maand ofzo en zeer tevreden over deze auto! Mijn 2de Volvo heb hiervoor een 740 GLE 2.0 i 16 V gehad reed ook wel fijn alleen die starre achteras he dat was de af knapper iedere x bang dat dat ding ging kantelen als je hard door de bocht ging!  ;D

guss

bedankt voor je reactie,
Inderdaad is de stereo ook goed in die auto, Tot nu toe erg tevreden en het verbruik valt me ook mee.

guss

Ik ben afgelopen weekend naar Winterberg geweest.. heel veel sneeuw en heel veel glijden...

IK heb maar een paar winterbanden bestelt, ik hoop dat dat beter gaat.

pwassink

boxen ?? muziek ??

Je hebt een 5 cilinder , daar ros je toch geen muziek overheen ??

maar nette wagen, amper ingereden .. veel plezier ermee..!

Pwassink
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

guss

Je wil ook wel eens wat anders horen, vooral als je hobby muziek jaren 70 en 80 mis..

Ik heb giasteren de winterbandjes eronder gezet, ik heb ze gekocht in Broek op waterland bij iemand die z'n 98'er v 70 tdi gaat verkopen.
Banden zijn nieuw, wat een mazzeltje.