Chippen of toch niet?

Gestart door Stirn, 16-04-2011 21:06:28

Vorige topic - Volgende topic

V70 classic

Citaat van: Stirn op 01-05-2011 11:41:21
Citaat van: M a r c op 29-04-2011 16:29:11
Is 395 euro al niet goedkoop genoeg?  ;)
en voordatgeld maak je ook nog een proefritje toch?. Ik las in andere topics mooie discussies met iemand van Rica toch?

Yup de tune is incl. testdrive
Nauwsluitend ondergoed is aanbevolen  ;D

Nee hoor gewoon een nette rit waar ff gekeken wordt of het naar belofte presteerd.  
Dus geen brandende remmen en kale banden.
Ik ken nog iemand die door een Prius werd afgetroefd  :evil:

Gewoon doen als je de centen ervoor hebt.
Hoe en waar moet je zelf bepalen, is een gevoels kwestie.
Tenzij het een T6 is.
Dan zit je aan Marc vast  :eusa_whistle:

Grts Ronald
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Stirn

Ik zal eens kijken. Hoop wel dat ik met mijn kleine turbo iets van verschil ga merken. En het heerlijke geluid blijf houden uiteraard.

arjenT5R

we horen het wel van je als je je broek vol gescheten hebt en weken lang met een grijns op je porum rondloopt ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

M a r c

Bij iedere wagen die wij hier tunen wordt een proefrit gemaakt waarbij AFR en turbodruk worden gecontrolleerd. Het zal je maar gebeuren dat je brandstofpomp eigenlijk te slecht is of dat er al iemand ooit aan je actuatorstang heeft lopen draaien. Als de auto's hier het pand verlaten doen ze dan ook wat ze moeten doen en indien noodzakelijk hebben we alle middelen en onderdelen op voorraad om het eventueel meteen op te lossen.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Rob850turbo

Citaat van: M a r c op 28-04-2011 14:51:35
30-35pk en 50-55Nm is een verschil wat je héél goed merkt.

Dat verschil merk je zeer goed , het is niet alleen het vermogens verschil maar ook beter oppakken vanuit lage toeren. en volgens mij loopt de motor ook rustiger!