Nieuw

Gestart door HansT5R, 17-03-2006 10:03:43

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Sbv

Super Hans, das ook mijn kleur. Ik zal in het vervolg goed opletten als ik in het oude Barendrecht rij.

Sander

HansT5R

Vraagje nog voor jou Sander : Ik ben van plan om zoveel mogelijk zelf te doen aan de auto , maar weet jij nog een goed adres in de buurt voor eventuele reparaties?

Sbv

Das een goeie, ik doe zelf niet zoveel, eigenlijk omdat ik nie zo heel technisch ben. Sinds ik in Barendrecht woon heb ik gelukkig wel een ruime garage. Beurt heb ik 1 maal per jaar en dat is gelijk met de APK.

Mogelijk dat andere mensen hier meer kunnen zeggen. Toncar in Berkel en Rodenrijs misschien ? Verder komt er naast de IKEA Volvo de Jong.

HansT5R

OK.Heb overigens ook al contact met De Jong in Capelle.Daar is de mijne in onderhoud geweest , zij gaan mijn onderhoudsboekje compleet maken en als het meezit krijg ik een complete uitdraai van alles wat er aan de auto gebeurd is. Tot nu toe dus een zeer goede ervaring daar!

T W R 850

Ikzelf ben zeer te spreken over Wilhelmina garage vlaardingen.
Daar hebben ze meer van het snelle spul in onderhoud en de mannen daar hebben er echt verstand van.

Sbv

Wilhelmina deed bij mij wat moeilijk toen ik een uitdraai van een deel van de history van mijn 850 wou hebben. Ik mocht het wel inkijken, maar een uitdraai kon of wou men mij niet geven, jammer.

Sander