Backfire

Gestart door Erwin850, 03-03-2006 10:41:39

Vorige topic - Volgende topic

Erwin850

Mijn 850 estate uit 94 met een conventionele gasinstallatie heeft, opvallend genoeg, sinds de bobine is overleden en vervangen door een niet originele, maar wel gelijkende (door anwb monteur) last van backfire. vraag: kan er hier een verband tussen liggen?

Vervolgens heb ik via marktplaats een tweedehands bobine + compleet filterhuis gekocht + laten vervangen door mijn (merkloze, bovag) garagehouder. Hij krijgt echter de moter niet aan de praat (zegt de computer niet (meer) uit te kunnen lezen). Is er iemand in de buurt van Den Bosch bereid mij te helpen (tegen vergoeding uiteraard), aangezien ik mijn 850 eigenlijk niet kwijt wil (hij heeft nl 350 gelopen + zit pas andere moter in, die ansich ok is)?

B.v.d. Erwin

Eugene

De auto van m'n vader heeft ook 2 keer een backfire gehad. Setje nieuwe bougies en het probleem is nooit meer terug gekomen....

If it's not blown, it sucks...

prefect

Met betrekking tot het voorkomen van back-fires heb ik heel goede ervaringen met het gebruik van bosch super4-bougies.

Racingbrick

Er staat een posting van mij over een Volvo monteur die zich aanbood op marktplaats.
En hij zit nog in de buurt van jou ook.!!