R-134 uit de VS invoeren?

Gestart door Daan_B, 27-02-2006 17:42:09

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: tdidude op 16-06-2006 20:59:28
4 tientjes inderdaad.

3 busjes koelmiddel
1busje koelmiddel+olie
1 vulslangetje.

verzonden met USPS (amerikaanse TPG) dus in NL bezorgd met TPG post als pakketje.

Heb je inmiddels de airco al gevuld? Vorige week had je 't spul wel bij je. Hadden we tijdens het wachten eigenlijk wel even kunnen doen. Helemaal niet meer aan gedacht....  :-[

tdidude

Citaat van: elianmars op 16-06-2006 21:15:38
Citaat van: tdidude op 16-06-2006 20:59:28
4 tientjes inderdaad.

3 busjes koelmiddel
1busje koelmiddel+olie
1 vulslangetje.

verzonden met USPS (amerikaanse TPG) dus in NL bezorgd met TPG post als pakketje.

Heb je inmiddels de airco al gevuld? Vorige week had je 't spul wel bij je. Hadden we tijdens het wachten eigenlijk wel even kunnen doen. Helemaal niet meer aan gedacht....  :-[

8) 8) was te warm  om koelmiddel bij te vullen en waren meer gefocused op deukjes ;D ;D

Afgelopen weekeinde even de slang aangesloten. (dank voor tip om even connector omhoog te trekken!!) drukmeter gaf aan dat systeem prima op druk zit (op einde van gele gebied (65psi)... dus uiteindelijk niet bijgevuld.
Busjes staan dus onaangeroerd te wachten tot er wat R-134 uit mijn systeem verdampt  :P :P

Toch bedankt voor de nazorg eilanmars! :D
5 cilinders is meer dan 4

Racingbrick

Mensen, er is nogal wat gekloot met het invoeren van dat spul uit de US.
Ik heb 2 setjes gekocht op Ebay, naar een vriendin van mn zoon laten sturen.
Ze heeft het met US Post deze kant op gestuurd per surface mail ( boot).
Na 10 dagen kreeg ze een belletje uit Memphis, de explosievenhond is naast het pakje gaan zitten, dus paniek!.
Nu willen ze het wellicht niet eens verschepen, want het zou explosief spul zijn, die Amerikanen zijn helemaal gek geworden na die verijdelde terroristen aanslagen in de UK.
sjips, hoe krijg ik het nu hier? ik heb een adres in Belgie, zal ik het daar maar heen laten sturen?
Maar wie zou het wel willen verschepen? heeft iemand pas nog dat spul laten komen uit de US? en op welke manier?
Als dit zo doorgaat heb ik tegen de zomer 2007 het spul nog niet hier.
:( :(

855-Champagne

Spullen zijn hier ook gewoon te krijgen, hoeft niet via de Vs.

Racingbrick

Duuh, dat weet ik, alleen de prijzen zijn factor 10 hoger

elianmars

Citaat van: Racingbrick op 26-10-2006 14:01:58
Duuh, dat weet ik, alleen de prijzen zijn factor 10 hoger

Inderdaad....... Het is belachelijk wat er hier voor een busje wordt gevraagd. Daarvoor koop je een hele doos in Amerika........  :eusa_snooty: