derde remlicht

Gestart door Reitse, 25-09-2002 10:26:53

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

Beste mensen,

is het mogelijk om in mijn spoiler (achter... ;)) van mijn '91 GLT sedan een derde remlicht te prutsen? Of zal ik toch iets anders moeten verzinnen... Zeker in deze tijd van vroeg donker en veel vrachtwagens lijkt het me wel handig om een extra remlampje te hebben. Ik vind de achterkant zoals ie nu is toch het mooist... deukjes en krasjes zijn een beetje zonde nu...  [smiley=cwm1.gif]

denkweb

Kan wel, maar zorg wel dat er geen vocht tussen komt!

Reitse

CiteerKan wel, maar zorg wel dat er geen vocht tussen komt!
dus goed afkitten... maar waar valt zo'n ding te vinden??

Reitse

Bij deze: TUNERS!! HELP!!! <of is dat iets té kort??> [smiley=cwm6.gif]

Gelebanaan

CiteerBij deze: TUNERS!! HELP!!! <of is dat iets té kort??> [smiley=cwm6.gif]
Je kan een origineel derde remlicht kopen wat je achter de achterruit kan plaatsen. Je bent verzekerd van een goede pasvorm en je krijgt ook een nieuwe lampcontrole-unit erbij geleverd. Dit alles voor een betaalbare prijs! Informeer eens bij de Volvodealer voor dit originele  ;D onderdeel.

Gelebanaan

Citeerorigineel voor de achterspoiler model 1992 ???
Origineel voor achter de achterruit :D

Reitse

Staat die lamp laag, of hangt 'ie aan het dak? Door die spoiler kan ik zo'n derde remlicht wel op de hoedenplank zetten, maar dan zie je volgens mij nog nixx..

Mellow_yellow

Citeerdus goed afkitten... maar waar valt zo'n ding te vinden??

Afkitten? Ik vraag me af of je ergens een licht kunt vinden dat netjes de contouren van jouw spoiler volgt. Anders krijg je dus overal een mop kit om de kieren op te vullen... Dat lijkt me onverantwoorde 'tuning'. Mijn motto: "doe het goed en anders niet". Wat in mijn geval betekend dat ik meestal de hulp van Tom vraag aangezien ik zelf nooit veel geduld heb met dat prielwerk.... ahum.

denkweb

De eerste 'klusdag' zou een leuke gelegenheid zijn...

Reitse

CiteerAfkitten? Ik vraag me af of je ergens een licht kunt vinden dat netjes de contouren van jouw spoiler volgt
mijn spoiler loopt redelijk rechtdoor, dus dat op zich is geen probleem... het probleem is meer of een derde remlicht er in past/kan...

Gelebanaan

CiteerWat in mijn geval betekend dat ik meestal de hulp van Tom vraag aangezien ik zelf nooit veel geduld heb met dat prielwerk.... ahum.
:D Dank u!