Ook volvo liefhebbers in het hoge noorden

Gestart door visse700, 02-03-2006 19:08:02

Vorige topic - Volgende topic

visse700

ja jaap diezelfde is het. hij moet er ongeveer een 5000 euri voor hebben. zou jij het doen? is een lekkende slang naar de turbo een groot probleem?

ps: welke jaap hebben we t precies over?

visse700

en hoe weet je dat precies jaap. of ben je er ook al eens naar wezen kijken?

italia

Ben er ook al wezen kijken, maar zocht één met minder dan 2 ton om er nog gas op te kunnen zetten. rekensommetje (7000 eurie voor een auto van 11 jaar) leerde het me af. Auto stond ook zeer slordig met lege banden.

En!!

[move=left,scroll,6,transparent,100%]tis en blyft een wâldpyk[/move]

over welke Jaap........ tja, jammer, ik pak dy int Raedhûs wel weer eens by't feltsje.......  8)

visse700

hij staat dus te koop in zwaagwesteinde en ik weet niet hoe hij onderhouden is (moet ik nog naar vragen). En is 5 ruggen een mooi prijsje?
doe eerst veel "research" voordat ik er heen ga. Je moet wel een beetje voorbereid zijn. Bedankt in ieder geval.

visse700

ik wil alleen even weten of ik de goede jaap voor me heb, dat wou jij toch ook van mij weten.

italia

En de hint was toch duidelijk? ;)

Andere is wellicht leuker, die in Assen. Staat ook al een tijdje particulier, dusss. (moet je je eigen nog wel ff kwijt.)

Eugene

270.000 is opzich geen probleem. Dit had mijne ook gedraaid toen ik em kocht(nu 278.000). die was wel altijd dealer onderhouden en had net zijn laatste beurt gehad bij 269.800 ofzo. Airco werkte ook nog. Zelfs nog de originele turbo (en die doet het na onderzoek ook nog steeds goed). Met nieuwe APK heb ik er nog geen 4000 voor betaald.....

Print de aankooptips uit, en loop alles zorgvuldig na.

If it's not blown, it sucks...

visse700

Heb inmiddels al een gekocht. Niet die ene die ik op t oog had,maar een andere. Deze ziet er nog strakker uit en heeft al z'n beurtjes gehad. Het is een eind 96-er. Dus ook nieuwer. Maar thanks anyway.