Re:dISC op display

Gestart door thuur, 14-10-2005 23:48:45

Vorige topic - Volgende topic

Brinky

Vandaag de maandag aangekochte V70 opgehaald. Rijdt super, alleen verschijnt zo nu en dan op de boardcomputer de volgende foutmelding:
dISC

Er zit (nog) geen autoradio in, dus lijkt me sterk dat de foutmelding wat met de cd-speler te maken heeft. Iemand een ideetje wat het betekent?

thuur

Hmm... Ik vind gewoon DEZE draad.... ???

Let wel: NIET schoonmaken met WD40 of contactspray. WD40 is geen reinigingsmiddel en contactspray is geen oplossing voor de langere termijn. Gebruik remmenreiniger (aggressief) of alcohol (70% of 90% bij je drogist).

Suc6!

Gr 8)

django

hallo ik heb een S70 2.5T en die geeft die zelfde melding "disc" heb jij al wat gehoord waar aan dat ligt.

hij doet het voornamelijk als ik het knopje v.d. boardcom. snel draai van links naar rechts en bij mij zit er wel gewoon een radio in (de orginele)

groetjes alvast bedankt

Jerry  
Drive Fast Life is Short

Hen3

django... in de reply van thuur kun je de letters 'DEZE' aanklikken... Dat brengt je naar de draad die de oplossing moet bieden.

tipje van de sluier: jij denkt dat DISC staat voor COMPACT DISC, maar het staat voor DISCONNECTED.

[edit]
ik zag dat de link niet werkt. DEZE doet het wel
:)
[/edit]

django

oke bedankt ben weer wat wijzer geworden geweldig z'n site

groetjes Jerry
Drive Fast Life is Short

thuur

Citaat van: Hen3 op 11-03-2006 16:25:29
[edit]
ik zag dat de link niet werkt. DEZE doet het wel
:)
[/edit]

Tja... blijkbaar is de migratie nog niet helemaal rond... Van *.com/index.php* maakt de site *.nlindex.php* (slash is weggevallen ???)

Anyway, hij doet t weer ;D

Gr 8)