Marko stelt zicht ook voor.

Gestart door MarkoC70T5, 06-03-2006 22:19:44

Vorige topic - Volgende topic

Gmid

Citaat van: MarkoC70T5 op 06-03-2006 23:09:05
oke jij je zin   ;)

Ga er nog wel een hoop aan doen:
Heldere lampen
Blokjes grill

Dan zou ik gewoon het front van de c70 ui '04 zien te pakken te krijgen. Dat is een blok grill, en hele mooie helder lampen....
Volvo C30 '12

MarkoC70T5

Citaat van: Gmid op 08-03-2006 22:01:22
Citaat van: MarkoC70T5 op 06-03-2006 23:09:05
oke jij je zin   ;)

Ga er nog wel een hoop aan doen:
Heldere lampen
Blokjes grill

Dan zou ik gewoon het front van de c70 ui '04 zien te pakken te krijgen. Dat is een blok grill, en hele mooie helder lampen....

Ik heb liever de nieuwe lampen die ET gaat leveren dan kan ik te minste kiezen voor zwarte heldere lampen
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

mehn

Ik heb de auto gisteren ook ff live mogen aanschouwen

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

emielC70

Citeer
Ik heb liever de nieuwe lampen die ET gaat leveren dan kan ik te minste kiezen voor zwarte heldere lampen
Citeer

Ik ben bezig met een groepsaanschaf van die heldere lampen die ET gaat leveren. Bij belangstelling kan mij altijd ff mailen. Info over die groepsaanschaf staat bij de advertenties.

Hoeveel is die van jou verlaagd?? Die van mij is namelijk nog niet verlaagd maar ik vind hem soms een beetje een dweil in de bochten dus ik hem toch wel iets naar beneden zonder dat het een stuiterbak word ik vind die van jou wel mooi op het asfalt liggen vandaar!

MarkoC70T5

Citaat van: emielC70 op 14-03-2006 13:42:57

Citeer
Citeer

Ik ben bezig met een groepsaanschaf van die heldere lampen die ET gaat leveren. Bij belangstelling kan mij altijd ff mailen. Info over die groepsaanschaf staat bij de advertenties.

Hoeveel is die van jou verlaagd?? Die van mij is namelijk nog niet verlaagd maar ik vind hem soms een beetje een dweil in de bochten dus ik hem toch wel iets naar beneden zonder dat het een stuiterbak word ik vind die van jou wel mooi op het asfalt liggen vandaar!
Ik heb gewoon het volvo sport onderstel van de C70  hoeveel die daarmee verlaagd is zou ik niet weten.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

BenC70ES

Citaat van: MarkoC70T5 op 14-03-2006 22:13:49Ik heb gewoon het volvo sport onderstel van de C70  hoeveel die daarmee verlaagd is zou ik niet weten.

Vooraan bijna 3 cm en achteraan ong. 1.5 cm...  en een stuk harder afgeveerd  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!