Even voorstellen

Gestart door Marino, 08-03-2006 09:55:52

Vorige topic - Volgende topic

Marino

Hoi,

Ik ben vandaag member geworden en ik wil me even voorstellen via deze weg. Ik ben marijn tor en ben waarschijnlijk een van de jongste 850 t5 estate rijders hier. Ik ben namelijk 24 jaar oud.

Ik ben al een paar jaar een gek van volvo en met name de iets rappere uitvoeringen. Na eerst een 240 en een 940 sedan te hebben gehad heb ik me nu zelf iets moois cadeau gegeven, namelijk een mooie blauwe 850 t5 estate. Hij is iets verlaagd en compleet met spoiler en 3e remlicht.

Heerlijke auto om in te rijden en echt super snel. Verder top om je surfspullen te vervoeren, wat een ruimte!

Mazzels marijn

mehn

Citaat van: Marino op 08-03-2006 09:55:52
Ik ben vandaag member geworden en ik wil me even voorstellen via deze weg. Ik ben marijn tor en ben waarschijnlijk een van de jongste 850 t5 estate rijders hier. Ik ben namelijk 24 jaar oud.

Welkom Marijn. Dat van die leeftijd en jongste Estate rijder zal je nog tegenvallen  ;)
Ik ben idd een paar jaar ouder, maar er zitten best meer jongeren hier.

Ik zal dit keer de eerste en me maar eens "opofferen": heb je ook foto's van je T-5?  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Gmid

Hoi en welkom!

Eén van de jongste rijders? Denk het niet. Ik ben met m'n 21ste levensjaar bezig aan m'n 3e volvo. En volgens mij ben ik niet de enige die uhm.. nog niet zo oud is...

Heb je ook foto's van je blauwe roffel?

pphhieeewww... 26 seconden eerder en ik was de foto-zeiker van de dag geworden..
Volvo C30 '12

Marino

O dat valt me dan nog mee! Ik word door m'n vrienden al uit gemaakt voor burgervader met hond en kinderzitje op de achterbank. Ik zelf vind dit nog wel meevallen... Zal wel door komen doordat het een estate is! Wanneer het beter weer is zal ik mijn auto is gaan wassen en foto's posten. Die wasbeurt is hard nodig trouwens, rot pekelbende!

mazzels

)()()sT

Citaat van: Marino op 08-03-2006 10:05:37
O dat valt me dan nog mee! Ik word door m'n vrienden al uit gemaakt voor burgervader met hond en kinderzitje op de achterbank. Ik zelf vind dit nog wel meevallen... Zal wel door komen doordat het een estate is! Wanneer het beter weer is zal ik mijn auto is gaan wassen en foto's posten. Die wasbeurt is hard nodig trouwens, rot pekelbende!

mazzels

Pffff..... wacht maar als je naast een opgefokt Golfje staat bij het stoplicht  ;D ;D
Dat heb ik al af en toe met mn 20V, en daarnaast is iedereen verrast over het heerlijke rijgedrag van de 850 dus...... niks aan t handje!

Veel geluk en plezier ermee

Joost (zelluf net 28)

Eugene

Ik heb sinds m'n 20e een T-5, en ben nu net een week 21 :P

Veel plezier met de T-5 en welkom op het forum. We worden heel blij van foto's ;)

If it's not blown, it sucks...

The Saint

Hey Marino, welkom hier.

Je doelt waarschijnlijk op ouwe lullen zoals ik. Jij had m'n zoon kunnen zijn. Maar dan had ik je wel op mijn 15e moeten verwekken...  ;D

Mooi toch, zo'n snelle 'burgerbak', bij sprintjes lachen die gasten niet meer hoor  ;D

Mag ik ook nog ff vragen wat voor surfspullen je vervoert?

The Saint, die vorig jaar is begonnen met kitesurfen en nu al weer zin heeft  :D

No shirt no shoes, no pinball

Hylco

Citaat van: eugene op 08-03-2006 12:14:41
Ik heb sinds m'n 20e een T-5, en ben nu net een week 21 :P

Veel plezier met de T-5 en welkom op het forum. We worden heel blij van foto's ;)

Heh, jij was er sneller bij dan ik. Ik had op m'n 21ste pas m'n eerste Volvo, een 960.

Overigens, zo'n burger auto is het niet. De meeste burgers dromen van dit soort auto's, maar rijden een Jap, Koreaan of Fransoos. Mochten ze dan iets meer mazzel hebben rijden ze een leasebak en dat zijn meestal toch kleine Duitsers (ookal zie je steeds meer baby Zweedjes).

Frans Harkema

Citaat van: mehn op 08-03-2006 09:58:56

Ik ben idd een paar jaar ouder,

Goh, wil je er over praten.................... ;D

Marino

Hee the saint,

Ik ben sinds m'n 20e fanatiek golf surfer en ben veel te vinden in wijk aan zee. Een station is echt super makkelijk! M'n spullen ,hup achterin! Verder zal ik snel m'n foto's posten . Wil alleen ff wachten op beter weer. Dan was ik hem en dan klaar voor de foto shoot.

Mazzels

The Saint

Wijk aan Zee? Hey, ik zie nu dat je ook in Alkmaar woont  :)

Vorig jaar gekitesurfd op het IJsselmeer bij Schellinkhout. Ben van plan om dit jaar de Noordzee te proberen. Ik wil trouwens ook proberen te golfsurfen dit seizoen. Wie weet tot ziens dus in Wijk aan Zee  8)
No shirt no shoes, no pinball

Marino

Daar zijn ze dan... Heb hem niet kunnen wassen dus het is nog een beetje een pekelpaard. Maar goed ik ben erg tevreden mee.

Mzzl

Eugene

mooie auto, mooie kleur, mooie velgen en hij ligt ook al op een mooie hoogte :)

If it's not blown, it sucks...