aankoop 850 /855 T5R Zwart

Gestart door good850t5r, 26-03-2006 17:34:08

Vorige topic - Volgende topic

good850t5r

Beste liefhebbers,
Bij Yven poortinga te Duiven staat sedert enige tijd een naar mijn idee ,foto's alleen gezien, een mooie Volvo 850/855? T5R.
Mijn vraag is of iemand deze auto kent,is het een echte NL auto,of is het een auto met een verleden.Ik wil zoiets gaan aanschaffen om de verrekte bijtelling te omzeilen.Binnen nu en een week schaf ik iets leuks aan.Trouwens ik vind de prijs pittig die hij vraagt of is dit de prijs voor deze Volvo's ? Stel het zeer op prijs enige informatie te krijgen waar ik iets mee kan.
Bedankt vast en zal hier vaker zijn en kijken,leuke site !!

Jochempje

kijk ook eens op:
hennes-automobielen.com
arese.nl
autopaashuis.nl
smidt-gemert.nl
autobedrijfsanders.nl
automobili.nl
viggen.nl

voor aankoop bij particulieren is marktplaats een goede. Kijk ook eens op dit forum bij de advertenties.

succes!

Rayman

Citaat van: good850t5r op 26-03-2006 17:34:08
Beste liefhebbers,
Bij Yven poortinga te Duiven staat sedert enige tijd een naar mijn idee ,foto's alleen gezien, een mooie Volvo 850/855? T5R.
Mijn vraag is of iemand deze auto kent,is het een echte NL auto,of is het een auto met een verleden.Ik wil zoiets gaan aanschaffen om de verrekte bijtelling te omzeilen.Binnen nu en een week schaf ik iets leuks aan.Trouwens ik vind de prijs pittig die hij vraagt of is dit de prijs voor deze Volvo's ? Stel het zeer op prijs enige informatie te krijgen waar ik iets mee kan.
Bedankt vast en zal hier vaker zijn en kijken,leuke site !!

Die prijs kan wel wat van af dunkt me  :o
Die auto mag wel superstrak zijn voor dat geld!
Bijna 15 Mille vind ik namelijk niet meer reeel (ondanks dat de T-5R een limited edition is).

Voor 11 a 12 Mille kun je namelijk ook al heel wat leuks scoren.

FelixB

Alleen als die nieuw is, zonder 1 krasje en met maximaal 60.000 km op de teller is die dat waard.

Zoals hierboven al staat: voor (veel) minder geld zijn ook leuke 850's te scoren.

Hiervóór was er ook al een vraag naar dezeauto, dus bied ik weer aan: omdat ik in de buurt woon wil ik wel ff voor je gaan kijken.
855R & C70 T5 cabrio automaat

Racingbrick

Ik had al een eerder draadje geopend over deze wagen.
Die zaak staat niet al te goed aangeschreven in de omgeving daar, daarmee bedoel ik niet dat de wagen niet goed zou zijn.
De wagen zou echt in superstaat zijn, maar als je ook een gele zou willen hebben kan je bij Henk Scholten kijken, die hebben een gele staan voor minder geld, MET 6mnd garantie....

Zoekt en ge zult vinden....

M a r c

Citaat van: Racingbrick op 27-03-2006 12:02:06
Ik had al een eerder draadje geopend over deze wagen.
Die zaak staat niet al te goed aangeschreven in de omgeving daar, daarmee bedoel ik niet dat de wagen niet goed zou zijn.
De wagen zou echt in superstaat zijn, maar als je ook een gele zou willen hebben kan je bij Henk Scholten kijken, die hebben een gele staan voor minder geld, MET 6mnd garantie....

Zoekt en ge zult vinden....

13.500 is voor een ingevoerde T-5R ook teveel.... voor dat geld moet het een originele NL'se wagen zijn.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

KIjk ik net even bij Poortinga....  die wagen ken ik!

Kun je gerust kopen, is een héél mooie T-5R. Ook wel een ingevoerde maar in nieuwstaat en voorzien van nog wat mooie extra's. Ik ken de huidige eigenaar en die is er superzuinig op. De prijs is hoog ja, maar als je de wagen in het echt ziet weet je waarom, van binnen en van buiten is nog als nieuw, ook de velgen zijn nog perfect.

info@europeantuning.nl

good850t5r

THANX ALLEMAAL VAST.
IK LAAT JULIE HET VERVOLG WETEN.........

HEB NAMELIJK JAREN NIEUWE BMW"S EN JAGUAR"S GEREDEN ZAKELIJK,EN ALS HOBBY AUTO'S KLASSIEKE ALFA'S.
TJA,NIETS ZWEEDS AAN HEH.....KOMT VERANDERING IN NU MISSCHIEN.
MAAR DAN MOET T EEN ZWARTE T5R ESTATE AUT. ZIJN,EEN HELE ECHTE ANDERS NIET...PUNT.

GEGROET ALLEN.

Jan_D.

Als je wel een stukje wil rijden:

http://www.autoscout24.fr/fre/list.asp?make=73&model=2074&eurofrom=1000&euroto=&hpfrom=&hpto=&yearfrom=&yearto=&radius=&zip=%28CP%29&cur=EUR&zipcountry=F&carsperpage=50&country=F&Submit1=Chercher 

Staat er al minstens twee jaar dus daar willen ze vast wel eens van af!

Geen idee hoe goed de wagen is. Over het bedrijf kun je via de autoscoutsite wel iets meer vinden.

Groet,

Jan

Racingbrick

Citaat van: M a r c op 27-03-2006 12:24:18
KIjk ik net even bij Poortinga....  die wagen ken ik!

Kun je gerust kopen, is een héél mooie T-5R. Ook wel een ingevoerde maar in nieuwstaat en voorzien van nog wat mooie extra's. Ik ken de huidige eigenaar en die is er superzuinig op. De prijs is hoog ja, maar als je de wagen in het echt ziet weet je waarom, van binnen en van buiten is nog als nieuw, ook de velgen zijn nog perfect.

:oIs Poortinga niet de huidige eigenaar? ::)

En waarom is een niet NL wagenminder waard? geen enkele 850 is een NL wagen, ze komen zelf ook uit Gothenburg of Gent lijkt me...

Frans Harkema

Citaat van: Racingbrick op 27-03-2006 19:20:51
En waarom is een niet NL wagenminder waard?

2.0 ltr motor met minder pk's.

Eugene

Citaat van: Frans Harkema op 27-03-2006 23:53:48
Citaat van: Racingbrick op 27-03-2006 19:20:51
En waarom is een niet NL wagenminder waard?

2.0 ltr motor met minder pk's.

Hoeft niet altijd. Er zijn ook Duitse met gewoon 2.3 Liter motor. Maar het feit blijft dat een Ingevoerde minder waard is dan een "in Nederland Nieuw aan 1e Eigenaar Geleverde 850"

If it's not blown, it sucks...

M a r c

Die bij Poortinga staat is een 2.3 en hij is van een personeelslid aldaar. Die zelfde man heeft ook een hele mooie gele T-5R estate. Trust me; ga kijken want die zwarte is zó mooi dat geloof je pas als je 'm ziet.

info@europeantuning.nl