Showroom

Gestart door Eugene, 10-03-2006 13:49:28

Vorige topic - Volgende topic

b0nkolok

Citeerwij hebben een Blog hier. Daar kun je ook reply-en. Iedereen kan daar een topic starten, foto's invoegen etc.

Idd, onze roffels zijn ALTIJD in showroom staat!
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

HaRdCoRe-WeZ

Ehhh, een Blog is toch niet echt hetzelfde. Je kan niet direct reageren als iemand daar een mooie foto neerknald of een vraag heeft. Ik moet zeggen dat op alle andere fora het stuk Wie Ben Ik hiervoor gebruikt word. Nu zijn er hier heel veel "vaste" forummers die zichzelf nog nooit voorgesteld hebben.  Dit omdat toen de mogelijkheid nog niet in deze vorm aanwezig was.

Misschien een optie om het Blog op te heffen en de data over te hevelen naar een nieuwe gedeelte waarin iedereen zijn eigen stukje op het forum kan maken? Waar je ook alle specs kan vinden van de auto's, tevens is dit ook een stuk overzichtelijker zoeken. Zo kun je precies zien bij wie je moet zijn als je een vraag hebt over een andere koppeling bijvoorbeeld.

Esveldt

Volgens mij moet je dan een aantal zaken die zijn gedaan sticky maken.

Anders wordt het nog onoverzichtelijk, moet wel structuur in zitten. Volgens mij is juist de technische corner perfect daarvoor. Je moet het alleen schoonhouden en men MOET eerst eens zoeken.

En niet na 1 keer een woord intikken weer een zelfde topic starten dat naar later blijkt een jaar geleden al eens is aangemaakt.

imho,

Paul

mario

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 10-03-2006 23:47:42
Ehhh, een Blog is toch niet echt hetzelfde. Je kan niet direct reageren als iemand daar een mooie foto neerknald of een vraag heeft.

Ik bedoel het board "Blog" in dit forum. Je kunt wel reageren, welke reacties in de vorm van commentaar weergegeven worden.

Er zitten echter meerdere plannen in het vat en dit wordt allemaal besproken, dus er gaat zeker wat mee gedaan worden
:) ;) :(

Eugene

Citeer
Er zitten echter meerdere plannen in het vat en dit wordt allemaal besproken, dus er gaat zeker wat mee gedaan worden

Ok, mooi  :)

If it's not blown, it sucks...

Eugene

Is dit iets op korte termijn, of kan dit tijdelijk in het weblog en danlater omgezet?

Dan begin ik vanmiddag een beetje te knutselen aan een overzichtje van de T-5. Van "Aankoop tot Nu" met foto's en filmpjes :P

Nunki

Ben erg benieuwd! Klinkt te gek allemaal...

Eugene

Tis er vandaag neit van gekomen (Tentamenweek, net als volgende week)

Maar ik ben er wel al aan begonnen ;)

fearless

Misschien moet ik ook zoiets in elkaar zetten.  ;D

Pfff dan ben ik nog wel ff bezig.  :P  ;)