Ericsson houder/lader vervangen door Nokia

Gestart door llinssen, 15-03-2006 10:12:51

Vorige topic - Volgende topic

llinssen

Net een nieuwe auto aangeschaft (foto's volgen), een hagelnieuwe C70 uit 1999.

In de auto zit een carkit van ericsson (voor het T18 model telefoon). Nu ben ik een nokia fan en heb ik weinig aan een ericsson carkit. Ik heb nog een nokia houder liggen.
Weet iemand of ik zonder problemen de ericsson houder kan vervangen door de nokia, of zijn er verdergaande ingrepen nodig?
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

thuur

Ik vrees dat je de hele carkit moet vervangen.... :-\

Gr ;)

Maarten

Ik weet het wel zeker, spreek uit ervaring.
Groet Maarten
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

Vertigo

Heb naast mijn prima Nokia Carkit ook een prima universele carkit waarvan alleen een andere houder verandert dient te worden voor gebruik bij een andere telefoon...

My point: Indien het een orginele ericsson carkit is zul je de hele carkit moeten vervangen, is het een universele carkit, dan hoef je alleen maar een (passende) vervangende houder te regelen.

llinssen

Jammer jammer jammer. Even kijken of ik er een bluetooth ericsson aansluiting op kan zetten. Anders toch maar het hele setje vervangen. Ik heb alle onderdelen nog van mijn nokia carkit, maar hoopte dat ik niet alles hoefde te vervangne. Dat wordt bluetooth of knutselen...
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Derks

Als het een carkit van volvo is, dan valt er vaak wel te wisselen. Zo ben ik van sony-ericsson naar nokia gegaan. Het vervangen van de houder was iets van 100 euro. Een jaar daar voor had ik de carkit er in laten zetten voor iets van 500  euro. Het aanbod van volvo houders is echter niet erg groot.

gr derks

oldostofjas

Lekker knutselen joh, leuk! Ik was samen met Emiel in een uur klaar.

De antenne kun je waarschijnlijk laten zitten. Microfoon en speaker misschien ook wel.
There is no place like 127.0.0.1