Nieuwsbrief

Gestart door Ben, 16-03-2006 21:17:19

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: Claudia op 17-03-2006 09:36:52
Dus wel.
Want er zijn er dus meerderen die, ondanks dat het e-nailadres klopt, géén mail hebben ontvangen....

Klopt Claudia, maar ik bedoelde dat het bij de mededeling van Ben had kunnen blijven  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

GeertG

Citaat van: mario op 17-03-2006 09:42:32
kijk eens even in de spam-box dan, daar zitten meestal zulke mailtjes in

Ook geen mail gekregen (bij juist e-mailadres) en niets in spam-box.
Maar, gewoon even mailtje gestuurd zoals gevraagd.......
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Hen3

Citaat van: Claudia op 17-03-2006 09:43:34
In mijn geval niet.

Hoe dan ook Claudia... je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je je lidmaatschap kwijtraakt..
De strekking van de mail was, dat accounts die lange tijd niet gebruikt worden in de toekomst automatisch verwijderd gaan worden, maar dat het mogelijk was om je nu alvast AF te melden als lid, mocht je geen interesse meer hebben.
Wil je lid blijven, dan hoef je niets anders te doen dan gewoon af en toe inloggen.... daar zal het bij jou niet aan liggen denk ik  :P

[edit]
oh nee....sorry. Ik lees net in de eerste post dat je toch zelf actie moet ondernemen als je geen mail hebt gehad en wel lid wilt blijven. Lijkt mij overbodig als gewoon de niet meer inloggende gebruikers worden gewist, zoals ook in de mail vermeld. Nu lijkt het erop dat ook de gebruikers waarvan geen geldig emailadres bestaat worden gewist....  :-\ Zou ik niet doen.
[/edit]

Ben

Even een update:
Inmiddels meer dan 500 mailtjes ontvangen (68 toen ik Outlook vroeg om de mail van vandaag binnen te halen :P) met veel leuke berichten. Ik zal er een verzameling van maken en tzt hier plaatsen.

Overigens ga ik niet 'zomaar' leden verwijderen. De forumgeschiedenis zal daarbij zeker meespelen. Dat ter geruststelling.  ;D

Reitse

Frans Harkema