Proefrit: motor-lampje brandt na koude start.

Gestart door Marc O., 22-01-2006 16:55:25

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Eergisteren in een V70 proef gereden. De accu was bijna leeg, waarschijnlijk omdat de auto al een tijdje stilgestaan heeft. Startte daardoor moeilijk en wat me meteen opviel was dat het motor-lampje rechtsonder in het dashboard bleef branden. Na een minuut of 3 ging ie uit. Volgens de verkoper zou dit veroorzaakt kunnen zijn door het slechte starten en de daardoor veroorzaakte "verstoring" in de uitlaatgassen. Of iets wat daar op leek. Zou dit inderdaad kunnen of duidt het op ander naderend onheil?
...The Nile isn't just a river in Africa...

Jeroentjuh

Laat het bedrijf er ff een nieuwe accu inzetten en de fouten ff laten wissen.... Kijken of het lampje uit blijft...

Marc O.

Bedankt voor de tip. Die auto staat overigens bij Van Aarle. Heb begrepen dat dat een redelijk goed bedrijf is (?).

RRRRR_Ramon

Citaat van: Onrust op 23-01-2006 17:32:35
Bedankt voor de tip. Die auto staat overigens bij Van Aarle. Heb begrepen dat dat een redelijk goed bedrijf is (?).

Zijn de meningen verdeeld over .........  :-\
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Marc O.

Citaat van: RRRRR_Ramon op 23-01-2006 17:46:25

Serieus? Zo zie je maar weer..... ??? Wat vertellen de negatieve verhalen dan?

Marc O.

Citaat van: Onrust op 23-01-2006 18:24:29
Citaat van: RRRRR_Ramon op 23-01-2006 17:46:25

Serieus? Zo zie je maar weer..... ??? Wat vertellen de negatieve verhalen dan?
Of is het "not done" om dat hier te vertellen? Kan ik me iets bij voorstellen.

animalT5R

doe het dan via een PB,is inderdaad niet de bedoeling om een zaak van ze brood te beroven...
De ene ze ervaring is de ander ze ervaring niet.
Johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

RRRRR_Ramon

Inderdaad, je hebt een PB Onrust.

Tis niet de bedoeling om "Onrust" te stoken hier  ::)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Marc O.

Dat willen we inderdaad niet. Is al onrustig genoeg de hele dag met zo'n naam  ;D Misschien toch even goed om hier te melden dat ik persoonlijk eigenlijk alleen maar positieve verhalen over betreffend bedrijf heb gehoord.

Roller

Citaat van: Onrust op 23-01-2006 19:58:21
Dat willen we inderdaad niet. Is al onrustig genoeg de hele dag met zo'n naam  ;D Misschien toch even goed om hier te melden dat ik persoonlijk eigenlijk alleen maar positieve verhalen over betreffend bedrijf heb gehoord.

Inderdaad, dit kan ik beamen.

Roller
rollen of niet rollen
thats the question

Ben123

Ik hoop niet dat de naam RRRRRR-Ramon
verward wordt met Ramon&Ramon van het Volvo-forum?

Wat betreft het lampje is het meestal zo dat de inspuitpomp buiten zijn bereik staat(niet op tijd)

denkweb

Of (bij de diesel) dat men geen geduld heeft en de auto niet laat voorgloeien wanneer het spiraaltje brandt.