afscheid!!!

Gestart door kasper2, 14-03-2006 15:46:33

Vorige topic - Volgende topic

kasper2

jawat blijkt nou na nog ff gebeld te hebben over de garantie,bovag hebben ze niet(werd mij wel medegedeeld door de telefoon),gewoon hun eigen 6maanden garantie kon ik erbij krijgen,en toen ik over de aankoopkeuring begon,zeiden ze dat kan hier ook wel.maar dat wil ik niet!gewoon een aankoopkeuring bij de volvo dealer wou ik uit laten voeren en dat vonden ze maar niks,dit was een teken voor mij om rustig verder te gaan zoeken naar een andere volvo en heb ook van deze garage afscheid genomen. gr easyryder 850  ;D ;D

Gmid

Groot gelijk. Als ze bij het vragen alleen al zo huiverig zijn voor een aankoopkeuring, dan houdt het vrij snel op.
Volvo C30 '12

pwassink

Kasper,

Je kan ook een lange proefrit benutten om even (desnoods op afspraak) bij een eerlijke (volvo) garage het exemplaar even op een brug te zetten en er een "second opinion" op te krijgen van die mensen, heb ik ook gedaan en hun zagen een paar dingen waar ik dus verliefd als ik was op de auto zelf al overheen gekeken had.

Kijk als je de lijst van zwakke of defecte punten hebt en op basis daarvan gaat handelen zit je hooguit 6 maand vast aan die verkoper, en staat dat zwart op wit heb je een redelijke vuist om eea goed in orde te krijgen.

Okee dat kan een drama zijn/worden maar als de prijs er verder naar is en ze hem voor dat geld dus gegarandeerd "in prima staat" afleveren , tja ..

pwassink
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

peterr

Eens met de reactie van PWassink

Kasper,  heb je de auto zelf al gezien of alleen maar op het interweb?

kasper2

heb de auto alleen nog maar via de web gezien,we gaan morgen ff langs ende auto aan een grondige inspectie en proefrit onderwerpen,en natuurlijk onderhandelen over de prijs en garantie wil ik meer over weten en welke volvo dealer hij altijd in onderhoud is geweest,mijn buurman gaat ook mee die werkt bij de rdw hier in groningen dus die weet ook waar hij op moet letten,  word vervolgd  gr easyryder 850  ;D ;D

peterr

Ik heb ook nagevraagd bij de dealer waar mijn R in onderhoud was, dat leverde toen veel info op.

Roy V70R

Jeetje.....auto nog eens niet gezien en al zoveel wantrouwen. :-[

Met 6 maand bovag is ie 2000 euro meer waard.
Trek `m anders na bij de dealer waar ie in onderhoud is geweest.
Prijs is volgens mij wel een goede handelsprijs. (zo meenemen)
850 GLT - 855 T5 - V70R