is een 850 onder de 2500Euro bij uitstek niets?

Gestart door davidek, 20-03-2006 11:40:39

Vorige topic - Volgende topic

davidek

Wanneer mijn nieuwe baan doorgaat dan komt de 850 er zeker. Ook zal ik dan gelijk lid worden. ;D ;D

Winkie

nou de mijne heeft dan wel een paar deukjes. automaat werkt perfect en de airco ook. ditributie is pas vernieuwd en ze heft net een nieuwe apk. nadeel is dat ze pas tegen het eind van de maand juni de verkoop in mag. en is Bij Ed in onderhoud. dat zegt genoeg. :P
Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Arzt oder Apotheker.

Nunki

Er staan er erg veel te koop op bijv. marktplaats van rond de 2000 euro. Meestal zijn het de 850's van het eerste type. (rond '92) Voor een estate betaal je meestal wel een paar 100 meer dan voor een sedan...
Het kunnen prima wagens zijn. Let idd op de historie. Ik heb die van mij (ook uit '92) destijds particulier gekocht. Heb toen de dealer gebeld om te verifieren of alles klopte, en dat was 't geval. Hij heeft nu 254.000 op de teller zonder al te veel gedoe.
Je ziet er ook redelijk wat van rond de 1500, maar daar zul je wellicht nog wel een 1000-tje aan onderhoud in moeten steken. Of je moet mazzel hebben...

Succes met je zoektocht!   

Frans Harkema

Citaat van: banditos op 20-03-2006 14:41:37
nu 240.000km en nog niks van problemen ondervonden, olieverbruik nihil, motor draait als een zwitsers polshorloge  8)

Aha, op batterijtjes?               ;D

FelixB

855R & C70 T5 cabrio automaat

Remko

davidek

Hoe weet jij dat? ;D ;D ;D Die blijft. de 850 komt er bij  ;D ;D ;D ;D

Ik ga morgen kijken naar eentje.

Vanwege een nieuwe baan raak ik mijn lease auto kwijt. Aangezien mijn vrouw toch ook een auto nodig heeft zoek ik dus gelijk naar iets moois oftewel een 850.

Remko

Citaat van: davidek op 24-03-2006 15:34:52
Hoe weet jij dat? ;D ;D ;D Die blijft. de 850 komt er bij  ;D ;D ;D ;D

Ik ga morgen kijken naar eentje.

Vanwege een nieuwe baan raak ik mijn lease auto kwijt. Aangezien mijn vrouw toch ook een auto nodig heeft zoek ik dus gelijk naar iets moois oftewel een 850.

Ik ben van mijn 156 SW overgestapt naar een 850 T5R, ik kreeg zoveel problemen met mijn 156
ik heb ook op de 156club website gezeten vandaar........
Zo zie je maar weer kom je elkaar toch weer tegen haahahahaha ;D ;D

onnaj

Ik heb nog een hele mooie en goede 850 GLT te koop welke evt pas uiterlijk over 2-3 weken weg moet.

Zie onderstaand topic, de prijs is nog wat onderhandelbaar.

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=12398.0

Bij interesse stuur me anders ff een pm of email (onnaj@hotmail.com)

Gr. Janno

Reitse

... en ik maar denken dat handel via PB ging...  ::)

thuur

Citaat van: Reitse op 28-03-2006 23:02:56
... en ik maar denken dat handel via PB ging... ::)

Tijden veranderen ;)

Gr :-X

llinssen

Trouwens, het maakt nogal uit of je een 855 of 854 koopt.
De station is aanzienlijk duurder, terwijl mijn indruk is dat een 854 gemiddeld minder kilometers heeft gereden.

Succes bij het zoeken.
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

RonnieDuck

Daarbij zijn sedans ook gewoon mooier  ;D

mvg Ronald
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

daytonawim

Nicolaaz

Ik heb mijn  '93 850 GLt 2.5 20v voor €2300,- gekocht afgelopen december, helaas geen airco, maar wel een schuif-kanteldakje, en in zeer goede staat!
Ik heb er toen heel wat bekeken, en er zit heel wat slechte tussen.
ik denk persoonlijk dat onderhoudshistorie het belangrijkst is, en daarnaast vind ik hoe de auto erbij staat op het terrein van de verkoper al heel veel zeggen.
ik ben namelijk eerst gewoon even bij een paar auto's langsgegaan zonder te bellen, en dan word het al wel duidelijk welke auto's afvallen.
Overigens kwam ik er na aankoop achter dat mn roffel door een vorige eigenaar liefkozend is voorzien van bumpers, koplampen en achterlichten het gefacelifte model van na 1994, ook nog mooi meegenomen!!
Volvo.... for life?