Al het begin is moeilijk...

Gestart door alexJ, 22-03-2006 12:55:16

Vorige topic - Volgende topic

alexJ

Beste liefhebbers..
Ik had na een eerste volvo ervaring (460GLTE ) van heel veel jaren terug het besluit genomen nooooooooit meer een volvo te kopen; wat een ellende, had de pecht een renaultmotor in het ding aan te treffen, lostrillende stekkers en het kreng lekte olie en water bij het leven en dat na net een ton!. Wel verder een mooie auto hoor..., maar ja ik koop zo'n ding om probleemloos rond te tuffen he.
Affijn, een vrind van mij kocht vele  jaren geleden een 850 station op LPG met al 320 duizendkm op de teller : ik dacht, die is gek!
Inmiddels zit hij al op ruim 450 duizend en zonder al te veel problemen  en dat zette mij aan het twijfelen. Eindelijk de knoop doorgehakt heb ik een v70 op gas gekocht ( 268 duizend), september vorig jaar. Na de eerste dag kon ik weer terug, motormanagement lampje brandde, motor liep slecht;
De garage ( niets dan lof, overigens..) heeft een week moeten zoeken maar met een nieuwe set kabels, o ringen, bougies en verdelerkap was het probleem verholpen.
Na twee maanden begon m'n abs lampje te flikker om daarn niet meer uit te gaan;( geen garantie he)  ik zag wederom mijn 460GLE syndroom de kop opsteken , maar dankzij dit forum wist ik het probleem zelf te verhelpen ..
Ach.. elk merk heeft zijn eigen ellende he, maar ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben ,ondanks de moeizame start.
Ik ben benieuwd of ik ook de 450 duizend haal zonder al te veel ergernis , en liefst nog effe meer he...
Overigens, lof voor het forum hoor...
groeten, Alex

V70 classic 2.5

thuur

Dat ABS lampje is ook een kleinigheid hoor 8)

Gr ;D

Viper850

Heb je niet eerst een uitgebreide proefrit gemaakt dan? Dan zou je toch wel gemerkt hebben dat het lampje brandde en de auto slecht liep?