Aandeel automaten in R´en

Gestart door MMB, 21-03-2006 19:20:43

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Citaat van: The Saint op 22-03-2006 18:36:36
Dat roeren is tot daar aan toe, maar dat linkerbeen...

Juist... mijn volgende wordt ook een automaat (yep, ik ben dezelfde die dat een jaar geleden nog als 'opa-versnellingsbak' bestempelde ::) )

Sbv

Ik rij met zowel automaat en hand door elkaar heen en moet zeggen dat ik eigenlijk toch liever automaat rij. Heerlijk. Tegenwoordig iets meer in sportstand.

V70RHaarlem

Heren,

Ben erg blij dat ik een handgeschakelde R heb gevonden, ben zelf nog niet zo heel oud en vind een automaat toch meer iets voor de "Oudere Knakkers"  ;D No offence guys, maar een Porsche neem je toch ook niet in een automaat  ;)

Laat mij maar lekker schakelen.

Marco
V70R, 300pk, 2003, Flash Green, Atacama,

Hen3

Citaat van: V70RHaarlem op 23-03-2006 08:59:57
vind een automaat toch meer iets voor de "Oudere Knakkers"

Pardon?

Zeker nog nooit zelf in een V70 automaat gereden...

Racingbrick

Heren,

Ben erg blij dat ik een handgeschakelde R heb gevonden, ben zelf nog niet zo heel oud en vind een automaat toch meer iets voor de "Oudere Knakkers"  ;D No offence guys, maar een Porsche neem je toch ook niet in een automaat  ;)

Marco

Pffff

Marc O.

Heren,

Marco

mmm....mijn zwager heeft er 2 (Porsches), beiden automaat en hij is jonger dan ik.........Dus niet alléén voor oude knakkers  :P
...The Nile isn't just a river in Africa...

V70RHaarlem

Citaat van: Onrust op 23-03-2006 10:16:41
Heren,

Marco

mmm....mijn zwager heeft er 2 (Porsches), beiden automaat en hij is jonger dan ik.........Dus niet alléén voor oude knakkers  :P

Ontspannen mannen  :o

Tis slechts mijn mening, tuurlijk is een automaat lekker relaxed lekker voor in de file. En ja ik heb al in diverse automaten gereden en dat heeft ook wel wat, maar is gewoon niet mijn ding. En een Porsche in automaat....tja je zwager zal daar z'n redenen voor hebben....

Marco

V70R, 300pk, 2003, Flash Green, Atacama,

Laserblue

Ik vind een automaat perfect bij de V70 passen

(een C70 T5 zou ik wel handgeschakeld (willen) kopen)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Marc O.

Citaat van: V70RHaarlem op 23-03-2006 10:27:21
Citaat van: Onrust op 23-03-2006 10:16:41
Heren,

Marco

Ontspannen mannen  :o

Tis slechts mijn mening, tuurlijk is een automaat lekker relaxed lekker voor in de file. En ja ik heb al in diverse automaten gereden en dat heeft ook wel wat, maar is gewoon niet mijn ding. En een Porsche in automaat....tja je zwager zal daar z'n redenen voor hebben....

Marco

Moet er wel bij zeggen dat één ervan een Cayenne is, en da's nauurlijk geen echte Porsche ;) Persoonlijk zou ik liefst een automaat hebben, maar in de categorie waarin ik zoek (V70 Classic) zal ik uitkomen bij een diesel met veel kilometers en dan ben ik eerlijk gezegd een beetje huiverig voor een automaat. Maar die discussie is/wordt al in een ander draadje gevoerd.
...The Nile isn't just a river in Africa...

b0nkolok

CiteerIk vind een automaat perfect bij de V70 passen

Gelijk heb je. Maar misschien ben ik 1 van de ouwe knakkers. Vanaf m'n eerste autorit in de USA met -uiteraard een AT- was ik 'verkocht' ......... relaxed rijden zonder 'pompen' en 'armspieroefeningen'. Maar eenmaal in een handbakmachine schakel ik misschien meer dan normaal en met tussengas! Want ik begon met een 'rechte bak' zonder synchromesh.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek