Veranderingen aan een alter 1.......en de V70NN

Gestart door big ben, 23-03-2006 19:35:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Vertigo

Citaat van: Jeff op 05-03-2009 00:33:59
Citaat van: mevita op 04-03-2009 23:50:56
De jouwe ziet er superstrak uit, is bijna hetzelfde als de mijne(kleur 412) alleen ben ik wel jaloers op je interieur ,schuifdak, airco en mistlichten dus ik heb nog de nodige aanpassingen te doen :eusa_think:

gr mevita ;D

Waar zie jij airco  :eusa_whistle:

Op de foto van het interieur ;)

big ben

Citaat van: Vertigo op 09-05-2009 18:58:02
Citaat van: Jeff op 05-03-2009 00:33:59
Citaat van: mevita op 04-03-2009 23:50:56
De jouwe ziet er superstrak uit, is bijna hetzelfde als de mijne(kleur 412) alleen ben ik wel jaloers op je interieur ,schuifdak, airco en mistlichten dus ik heb nog de nodige aanpassingen te doen :eusa_think:

gr mevita ;D

Waar zie jij airco  :eusa_whistle:

Op de foto van het interieur ;)
en......... onder de motorkap :)

sean850

dat ziet er netjes uit das best handig beter eigenlijk dan de standaard houders in de armsteun van mijne.
Mooi hoor :D

Jeff

Vallen de flesjes niet om dan? Naar mijn idee wel, heb wel eens een redbull blikje of flesje water in mijn bekerhouder gehad. Die in mijn armsteun zit maar, die vallen er nog wel eens uit als je niet goed op let.
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

big ben

Citaat van: Jeff op 18-05-2009 19:28:13
Vallen de flesjes niet om dan? Naar mijn idee wel, heb wel eens een redbull blikje of flesje water in mijn bekerhouder gehad. Die in mijn armsteun zit maar, die vallen er nog wel eens uit als je niet goed op let.

Jeff,

Volgens mij bedoelt Sean, ook het zelfde als jou ::).........

deze flessenhouder "klemt" om de flesjes :)

Jeff

Oke,

Klopt inderdaad hij bedoeld hetzelfde ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

big ben

#96

Ik had de SC van Hans gekocht en dacht dat het wel zo gepiept zijn maar helaas de stekkers waren eraf geknipt, alle info die van belang is heb ik samen gevoegd :) .

Ook na dat ik een T5-R interieur had geplaatst vond ik de "mahonie" look niet meer zo passen :azn:, en heb via ebay "wurzelholzdunkel" besteld.
De pookknop ook onder handen genomen :)




http://volvospeed.com/Repair/radiocon.php

Volvo connector A:
pin kleur onderdeel
1   R-W    dashboardspeaker links, +
2   Y-W    dashboardspeaker links, - (draad kan ook W zijn*)
3   BL-W   elektrische antenne voeding, + (draad kan ook R zijn*)
4   R-SB   accu, constant, + (draad kan ook GN-BN zijn*)
5   -
6   SB     massa
7   Y-GR   dashboardspeaker rechts, + (draad kan ook GR-R zijn*)
8   GR     dashboardspeaker rechts, -
9   -
10  P      dimmingsdraad, + (draad kan ook Y-W zijn*)
11  SB     massa (voor radioverlichting) (draad kan ook BN-SB zijn*)
12  R-SB   accu, constant, + (draad kan ook GN-BN zijn*)
13  Y-VO   ACC (geschakelde 12V), + (draad kan ook Y-SB zijn*)
14  SB     massa

Volvo connector B:
pin kleur onderdeel
1   BN-SB  achterste speakers links, - (zowel achterdeur als hoedenplank/D-stijl)
2   BN-W   achterste speakers links, + (zowel achterdeur als hoedenplank/D-stijl)
3   GN-BN  voorste deurspeaker links, - (draad kan ook W zijn**)
4   GN-W   voorste deurspeaker links, + (draad kan ook Y-W zijn**)
5   P-SB   achterste speakers rechts, - (zowel achterste deur als hoedenplank/D-stijl)
6   P-W    achterste speakers rechts, + (zowel achterste deur als hoedenplank/D-stijl)
7   -
8   -
9   R-SB   voorste deurspeaker rechts, - (draad kan ook GR zijn**)
10  R-W    voorste deurspeaker rechts, - (draad kan ook Y-GR zijn**)

* in het Haynes boek zijn dit de draadkleuren tussen een connector C/CR en de radio
** in het Haynes boek zijn dit de draadkleuren tussen een connector C/CS en de radio/versterker (op de versterker is de pinnummering anders dan de connector)




Black, GR = Gray, W = White, R = Red, BN = Brown, Y = Yellow, P = Pink, BL = Blue, GN = Green, OR = Orange, VO = Violet.



Jans Duiven

De aanhouder wint!  :eusa_clap:

Mooie radio zeg  ;D

UserID6342

Ziet er weer perfect uit Ben en idd beter als dat andere ding, zeer zeker al om te zien.

big ben

Gisteravond en vandaag de 20v "kwijt" geweest  ::)................

Wat moest er aan gedaan worden;

  1) APK-keuring
  2) Distributieset
  3) Benzinefilter
  4) Multiriem
  5) Multieriemgeleider
  6) Multieriemrol
  7) Grote beurt
  8   Gasklephuis schoonmaken
  9) Nieuwe remblokken achter
10) Nieuwe ashoes linksvoor
11) Nieuwe remolie

Alles is gedaan  :eusa_dance: en ik moet eerlijk bekennen, het voelt allemaal een stuk prettiger aan.............. vooral dat het gasklephuis schoon gemaakt is, is (denk ik)  een groot verschil! :D

Wat alleen jammer is, dat er remolie gemorst is op "mijn" mooie kleppendeksel :-\....... allemaal blaren, morgen maar eens beginnen met schuren en spuiten ::)

Wat verder rest is het wachten op de rekening :-\................... en nog een tijd door rijden ;)

Grt Ben :D

pwassink

Ach ..

Los van het tijdelijke leed van die rekening kan dat " nog een tijd door riijden"  toch geen straf zijn ?  ;)
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

UserID6342

Wou net zeggen, je hebt de mooiste Alter I van het forum, dus waar maak je je druk om :)  Ken wel ergere straffen hoor....

Freakybaby

Citaat van: Dirk342 op 29-09-2009 20:52:09
Wou net zeggen, je hebt de mooiste Alter I van het forum, dus waar maak je je druk om :)  Ken wel ergere straffen hoor....

Helemaal mee eens.. Blijft een geweldig mooie auto Ben!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

big ben

Ja, ja ik klaag ook niet...................... ::)

ik moest het gewoon even kwijt ;)!

Grt Ben :D (die weer blij is)

Enno

Weer een jaar lekker doorroffelen.