Opschoning ledenbestand

Gestart door Ben, 25-03-2006 11:51:05

Vorige topic - Volgende topic

Ben

We zijn druk met het opschonen van het ledenbestand.
Er zijn ongeveer 300 onbezorgbare mailtjes teruggekomen.

Elke weigering wordt zorgvuldig bekeken. Als het een kennelijk actief forumlid betreft sturen we een korte PM met de tekst: Mailadres controleren svp zonder verdere uitleg.

Graag per omgaande even nakijken en zo nodig zelfcorrigeren.
Is het adres wél juist horen we dat graag per mail info@volvo850forum.nl zodat we er verder naar kunnen kijken.

Bedankt voor de medewerking om het forum schoon en snel te houden.

Eugene

Stel er zijn straks 1000 inactieve leden verwijderd, worden de lidnummers van de huidige leden dan ook weer aangepast of blijven de beschikbaar geworden nummers gewoon leeg?

If it's not blown, it sucks...

Johann

Waar zie jij nog lidnummer dan?

emielC70

Dus je krijgt eerst een PBtje voordat je gewist word??

Ik heb namelijk nog geen mailtje voorbij zien komen

Ben

Citaat van: emielC70 op 27-03-2006 16:43:51

Als je actief bent wordt je niet gewist.
Ben je heel lang niet meer actief en klopt het e-mail adres niet meer, dan krijg je een PB met de vraag om je mailadres te controleren.
Totnutoe zijn er nog geen leden met meer dan 2 posten gewist, ook de hele ouwe niet, tenzij op eigen verzoek.

Eugene

Citaat van: Johann op 27-03-2006 15:06:46
Waar zie jij nog lidnummer dan?

tja..... ;)

Nergens, net als jou :-\

Verdwenen met de komst van de update dus....

Ben

Inderdaad, individuele lidnummers lijken er niet meer te zijn. Voor zover ik kan zien wordt er nu gewoon doorgenummerd. maar die nummering is alleen achter de schermen te zien.

Turbobiker

is wel jammer dat nummering weg is, vond het altijd wel een goede indicatie (over hoe serieus je antwoorden moest nemen en zo, lage nummers waren toch een beetje de opa's en oma's van het forum ;D )
De Tussenpaus

mark71

Citaat van: Ben XC70 op 27-03-2006 16:46:25

Ben je heel lang niet meer actief en klopt het e-mail adres niet meer, dan krijg je een PB met de vraag om je mailadres te controleren.
Totnutoe zijn er nog geen leden met meer dan 2 posten gewist, ook de hele ouwe niet, tenzij op eigen verzoek.
Wat is actief dan? ???
;)

Ben

Citaat van: mark71 op 27-03-2006 17:28:22
Citaat van: Ben XC70 op 27-03-2006 16:46:25

Wat is actief dan? ???
;)

Zo af en toe even langskomen. het systeem geeft aan wanneer je voor het laatst hebt ingelogd. Vuistregel die ik op dit moment aanhoudt: als je langer dan 300 dagen niet hebt ingelogd en niet meer dan 1 of 2 berichten hebt geplaats en daarnaast ook niet reageert op e-mails heb je blijkbaar gevonden wat je zocht en geen reden meer om terug te komen.

Hen3

Citaat van: Turbobiker op 27-03-2006 17:25:55
is wel jammer dat nummering weg is, lage nummers waren toch een beetje de opa's en oma's van het forum ;D )

Nou, nou... zo oud ben ik ook nog niet hoor...

Eugene

Citaat van: Turbobiker op 27-03-2006 17:25:55
is wel jammer dat nummering weg is, vond het altijd wel een goede indicatie (over hoe serieus je antwoorden moest nemen en zo, lage nummers waren toch een beetje de opa's en oma's van het forum ;D )

Dat klopt wel, maar je zwerft hier onderhand toch wel lang genoeg rond om te weten wie de opa's en oma's zijn ;)

Ton

Citaat van: Ben XC70 op 27-03-2006 17:20:03
Inderdaad, individuele lidnummers lijken er niet meer te zijn. Voor zover ik kan zien wordt er nu gewoon doorgenummerd. maar die nummering is alleen achter de schermen te zien.

Jawel de individuele lidnummers zijn nog wel te zien. Als iemand gepost heeft ga je muis naar het (kleine) icoontje van "profiel" en dan zie je onder in de taak/adres balk van je browser de link naar de profiel pagina van de betreffende persoon. Daar staat dan ook een profiel nummer in.
Hier onder staat ik een plaatje van mijzelf als voorbeeld.

Op het plaatje staat niet het aanwijs pijltje van de muis, maar die mag je er zelf bij denken.  ;D ;)
Het nummer klopt, want ik weet dat dit het nummer is wat altijd in mijn profiel heeft gestaan.

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

Raf

daaruit blijkt dat ik nummer 145 heb. Dat lijkt mij nogal laag maar ik zal je maar geloven zeker!  ;D :P

Raf
De gustibus non disputandum est!