bigfront code...

Gestart door clemens, 26-03-2006 23:26:17

Vorige topic - Volgende topic

clemens

Hallo, Gisteren mijn T5 opgehaald; helemaal fantastisch! Alleen.... auto komt uit Italie, net ingevoerd, had er via "importeur" bigfront bij geregeld, maar garage krijgt 'm niet aan de praat... Er staat een chasisnr op de radio, maar volvo-dealer kent dit nr. niet! Garage echt wel moeite gedaan, maar krijgen code niet boven water. Radio hoef ik niet af te nemen, gaat terug naar "importeur" , alleen ik wil 'm wel graag hebben, maar natuurlijk wel werkend!! Weet een van jullie de oplossing? Bij mijn andere 855 was na stroomonderbreking de radio ook een keer "off", maar van deze orgineel nederlandse auto had de dealer de code al na 'n paar uur; probleem opgelost. Tips??
Vast bedankt! :

llinssen

Beetje vreemd, ik heb codes opgevraagd van radio's uit de VS en UK, beide kon de volvo dealer gewoon de code van achterhalen.

Veel succes.
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Rick.

Je kan natuurlijk voor een ander toestel vragen. Die zijn voor de dealer als 'Ruildeel' te bestellen. Misschien iets om met de  'importeur' te overleggen.
Don't waste your time always searching for those wasted years.

@®-

uit welk land komt de radio, als je dat land weet contact opnemen met die importeur die zal de code vast wel hebben.

thuur

Of je zoekt eens goed met Google.... Er zijn ook andere partijen die de code voor je weten te achterhalen ;)

Gr 8)

Jan_D.

Volvodealer zou dat op moeten kunnen vragen.

Jan

denkweb

speedyT5

Als niks meer helpt, kan de dealer de radio ook opsturen om er evt. een nieuwe code in te laten zetten.
Kan wel een paar weken duren, maar dan heb je toch de radio die je hebben wil.
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

Frans Harkema

Citaat van: speedyT5 op 27-03-2006 23:33:24
Kan wel een paar weken duren, maar dan heb je toch de radio die je hebben wil.

En liever een Big Front dan iets anders, toch?!

Boom

Stomme vraag, maar heb je al bovenop de bigfront zelf gekeken? Daar stond bij de vorige Bigfront van ons de code op ;)
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

clemens

Vanmiddag radio bekeken en nr's genoteerd:

Is een SC 810, serienr. C 30973925 H, er staat inderdaad een code bovenop, nml. 9339. Deze code is natuurlijk als eerste geprobeerd, maar helaas zonder resultaat?!
Volvo dealer zegt dat Volvo serienr. niet kent....
Ik zal morgen voor de zekerheid nog even andere dealer bellen, maar ik denk dat 't lastiggaat worden. Garage heeft veel ervaring met Volvo, en al meerdere malen codes opgevraagd bij Volvo, zonder problemen.

Rick.

Weet je zeker dat dat het hele serienummer is? Volgens mij moet daar nog een rijtje nummers voor staan.
Don't waste your time always searching for those wasted years.

FelixB

Ik heb zelf mijn code er ook op staan voor het geval hij onderweg opeens de code kwijt is (is me al 1x gebeurd, en net op een lange rit, had ik alleen 'de roffel' om naar te luisteren).

Die code staat er bij mij 'versleuteld' op vanwege gevaar bij diefstal, wil ik de code niet 'meeleveren  ;).

Heb je al 3993 geprobeerd?
Heb je al geprobeerd de vorige eigenaar te achterhalen?
Italiaanse importeur geprobeerd (met een foto van de codes)?
855R & C70 T5 cabrio automaat

Hen3

Citaat van: FelixB op 29-03-2006 10:31:29
Die code staat er bij mij 'versleuteld' op vanwege gevaar bij diefstal, wil ik de code niet 'meeleveren  ;).

mijn code staat er onversleuteld op... denk jij echt dat ze je auto inbreken en alleen de radio meenemen als er een code opstaat? Lijkt me niet.... :-\ Als ze de radio willen, nemen ze hem sowieso mee. Overigens is de diefstalgevoeligheid van een originele bigfront toch lager denk ik... past immers alleen in bepaalde auto's

Bovendien.. ook al zouden ze dat doen dan zien ze bij jou wel een code staan.. die gaan ze vast niet eerst nog eens proberen of ie wel werkt  ::)