nieuw en een vraag over een auto

Gestart door erik20v, 29-03-2006 11:56:06

Vorige topic - Volgende topic

erik20v

hoi ik ben nieuw hier en wil gelijk ff een vraagje stellen over een auto waar ik vrijdag naar ga kijken.

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=25014469&p_type_lijst=RL&o_id=3221087

deze bekent hier, ik heb al een stuk gelezen over de aankooptips, daar was 1 iemand behoorlijk bang over de automaat, maar hoe zit het verder met deze speciefieke motor?

RonnieDuck

Je doet er verstandig aan even het aankooptopic door te nemen. Staan heel wat handige tools en tips in!

Stel je je ook nog even netjes voor in het wie ben ik topic!

Ow en vergeet niet een forum sticker erop te plakken.

check ook even www.volvo850club.nl

en wat betreft de 2.5 20v,...geweldige auto!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

thuur

Altijd leuk zo'n overgangsmodelletje 8)

Gr ;)

IRH

Citaat van: thuur op 29-03-2006 13:14:40

Gr ;)
Duh... ???
Welkom hier en veel wijsheid gewenst met je zoektocht. ;)

thuur

Citaat van: IRH 855 op 29-03-2006 13:53:55
Citaat van: thuur op 29-03-2006 13:14:40

Gr ;)
Duh... ???
Welkom hier en veel wijsheid gewenst met je zoektocht. ;)

Nieuwe bumpers, oude schakelaars, nieuwe koplampen, ....... etc.

Aan de motor is niets specifiek overigens. Aankooptopic uitprinten, meenemen, kijken, proefrijden en kopen die hap 8) (mits je er nog een goed gevoel over hebt ;D)

Oh ja, vergeet niet af te dingen ;)

Gr 8)

Nunki

Ik heb wel eens ergens gelezen dat Dart wel een betrouwbaar adres is om een Volvo te halen. Eigenaar heeft een Volvo verleden oid?
Wat de automaat betreft: ik heb vanaf vrijdag een t5 met 3 ton op de teller. Deze heeft ook een automaat. Hij functioneerde prima tijdens mijn proefrit; was meteen overtuigd... Ik heb de 'gok' gewoon genomen. Het schijnen best behoorlijke automaatbakken te zijn, die van het latere type. (maar ja, welk type bak zit er in een 'overgangsmodelletje'? )  ;D
Wat heeft deze 850 trouwens een ongelooflijk lange antennespriet  :o
Of ligt dat nou aan mij?

Succes ermee!

kasper2

ziet er goed uit maar ik heb wel een bedenking over de tekst die er bij staat,er staat nl dat deze auto traction control heeft maar volgens mij klopt dit niet,maar er vast wel iemand hier die dat beter weet ,gr easyryder 850  ;D ;D