boardcomputer bedrading

Gestart door groningen850, 29-03-2006 16:58:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

groningen850

Ik kan een boardcomputer kopen voor vrij weinig, die ook nog eens past in mijn 93 estate (oud model, grote koplampen). Er zit alleen geen bedieningsknop bij en ik weet ook niet of de bedrading van de knop naar de computer er al ligt?

Als ik het kapje met "lege knopjes" rechts van het stuur weg haal (4 lege naast elkaar) zit daarachter wel een ongebruikte stekker (grijs) die daar volgens mij in moet passen. Maar zeker weten doe ik het niet. Weet iemand waar die stekker voor is?

En mag het hier natuurlijk eigenlijk niet vragen, maar weet iemand waar ik alleen zo'n bedieningsknop kan regelen?

Bedankt en groet!
Jeroen

mehn

Je moet wel ff uitkijken dat je de juiste te pakken krijgt. Er zijn meerdere modellen (ik meen 2 stuks)  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

wepster

bij de dealer kosten die board computers 99€ ex en dan istie kompleet.
en om ff terug te komen op het kabelwerk, die kabel van de knop naar de comp zit aan de bedieningsknop vast je moet aleen de comp wisselen in je klokken winkel, en dan de stekkers in steken die er bij zijn. er ligt geen verdere bedraading voorbereid buiten de kabel die nu in je meter gaat .

mocht je foto's willen moet je thuur ff benaderen die heeft de doos van mijn computer en daar zit de beschrijving in met foto's

PS er is maar een type gemaakt aleen met een andere knop voor de bediening de rest ie het zelfde  ;) ;)

mehn

Citaat van: wepster op 29-03-2006 18:11:30
PS er is maar een type gemaakt aleen met een andere knop voor de bediening de rest ie het zelfde  ;) ;)



Wat is dit dan?
http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=4519.msg62041;topicseen#msg62041

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

wepster

oke mijn fout ik had erbij moeten zeggen dat het met de bedraring kan verschillen


sollie sollie :-[ :-[ :-[