100 watt dimlicht ipv 55 watt?

Gestart door Peter, 31-01-2006 13:22:55

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Citaat van: Zippo op 02-02-2006 22:59:03
Citaat van: thuur op 31-01-2006 16:51:22
Het is gemaakt voor 55 Watt. Het kan goed gaan, maar het is vragen om problemen. Fittingen, reflectors, relais, alles wordt 2x zo warm :o

Of zet je vrouw ook braaf het licht uit als ze in de file terecht komt op een warme zomeravond ???

Gr :-\

Mijn vrouw rijdt nooit in de volvo! 8)
Maargoed.... denk je dat ik mijn verhaal verzonnen heb??
Ook goed. ;)

Nee hoor, ik zou niet durven :o ;)

Ik ben van de elektra zeg maar ;D

Gr 8)

M a r c

Denk je dat ik mijn verhaal verzonnen heb dan?  ;D   ;)

Maar ik denk dat onze 850's nog metalen reflectors hebben. Dat zal beter gaan als met de plastic reflectors in de V70N....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Zippo

Citaat van: M a r c op 02-02-2006 23:11:10

Maar ik denk dat onze 850's nog metalen reflectors hebben. Dat zal beter gaan als met de plastic reflectors in de V70N....

Dat weet ik niet zeker....
Zal er dit jaar een paar 100 watters ingooien. ;D

M a r c

Je kunt ze beter monteren... dan gaan ze langer mee dan wanneer je ermee gooit  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Zippo

Citaat van: M a r c op 02-02-2006 23:16:30
Je kunt ze beter monteren... dan gaan ze langer mee dan wanneer je ermee gooit  ;D

.........

thuur

Metaal ??? :o

:-X

Gr ;)

Hylco

Citaat van: thuur op 02-02-2006 23:28:12

Gr ;)

Heavy Metal :P Volgens mij heb ik in de V70 gewoon stukken plastic en ik zou me d'r niet aan wagen. Zie eigenlijk ook niet zo in waarom je er persee een bult extra licht in wilt zetten, het is niet alsof je dat hard nodig hebt in NL en als je het al nodig hebt heb je je grootlicht en die gave oogjes onder in de bumper.

Eugene

Citaat van: Hylco op 03-02-2006 00:44:21
Citaat van: thuur op 02-02-2006 23:28:12

Gr ;)

Heavy Metal :P Volgens mij heb ik in de V70 gewoon stukken plastic en ik zou me d'r niet aan wagen. Zie eigenlijk ook niet zo in waarom je er persee een bult extra licht in wilt zetten, het is niet alsof je dat hard nodig hebt in NL en als je het al nodig hebt heb je je grootlicht en die gave oogjes onder in de bumper.

100w als grootlicht lijkt me toch wel nuttig.... als gewoon licht voldoen de 55w lampjes eigelijk wel

If it's not blown, it sucks...

marcelV70R

ik heb ook 100w lampen, maar dan alleen op groot licht
bevalt prima

marcel

Roger B.

Ik had in mijn discovery 90/100 watt h4 in de koplampen en 130watt h1 in de verstralers, reed ALTIJD met licht aan en heb nooit problemen gehad met gesmolten onderdelen vna het verlichtingssysteem.

-wel had ik dikke kabels via zekering en relas vanaf de accu naar de lampen en bediende de relais via de originele stekker van de lamp. (zo heb je wel de volle spanning aan de lamp (minder verlies in de kabels)

enige "probleem dat ik gehad heb was op een dag dat ik in een groeve een dagje terreinrijden ben geweest, daar waren van die betonnen goten waar vrachtwagen hun wielen schoonspoelden, die stonden vol water. Ik had een tijdje met lopende motor (en DUS met branden licht) staan kijken bij een Lier-aktie en reed daarna door zo'n bak water, die snelle afkoeling kon het glas van de koplampen niet waarderen. (zonder water was dit niet gebeurd) dit is de enige schade dit me dit in 3 jaar heeft opgeleverd.

Of het bij een 850 kan, geen idee wel is zorgen voor genoeg spanning vaak een grotere winst dan klakkeloos zwaardere peertjes plaatsen