LPIdoetutnie

Gestart door jackel, 18-05-2006 21:18:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jackel

hallo, ik heb g..vurdeg..vur weer een probleem met mijn S70. Een maand geleden de LPI-pomp kapot (Vialle), andere tank incl.pomp erin laten zetten. Nu weer ellende. Auto start op benzine, na een poosje gaat hij over op gas en de motor stopt ermee :o :o.
Ik hoor wel een zoem van de pomp. Iemand enig idee???
Volvo's horen toch goed te rijden op gas???

DD

dat lijkt me zowiezo garantie werk. Ik zou eens terug gaan naar degene die de nieuwe tank en pomp heeft ingebouwd. die kan op zijn minst een diagnose stellen.
het lijkt me toch dat als de motor stil valt er geen gas wordt ingespoten. Daar dat die op benzine wel werkt zouden de injectoren goed moeten zijn. het zou dus in het aanvoer traject moeten zitten of in de computer dat die de injectoren niet aanstuurt.

Marc O.

Citaat van: DD op 19-05-2006 09:27:38
Daar dat die op benzine wel werkt zouden de injectoren goed moeten zijn.

Op lpg gebruikt ie andere injectoren. Kan dus wel degelijk aan de lpi injectoren liggen. Of dat echter voordehand liggend is, is een andere vraag, zeker omdat net een nieuwe tank is ingebouwd.
...The Nile isn't just a river in Africa...

jackel

ja, garantie is er alleen op de tank en pomp, maar het lijkt erop dat het een ander probleem is, je hoort de pomp wel "zoemen" zeg maar.., zit er nog ergens een klep ofzo voordat het gas bij de injectoren komt? Filtertje wat erop zit is ook vernieuwd dus die lijkt me ook niet verstopt te zitten.

alfredgeel

lees je handleiding eens,

is de zekering niet defect ?

er zitten een aantal zekeringen voor aan je koplamp. één er van is die van je pomp en ook van de afsluiters op de tank en op het koppelblok.

jackel

Koppelblok? Bedoel je dat relais wat tegen het schutbord aanzit?