Kilometerstand en tuning

Gestart door PieT111, 23-12-2002 20:13:35

Vorige topic - Volgende topic

Mellow_yellow

Gewoon een spruitstuk van een T6 nemen met de twee turbo(otjes), het zesde kanaal afzagen en dichtlassen... Zou kunnen werken.  ;D Maar nog makkelijker meer power: LACHGAS !!  ;D

THE FAST AND THE SWEDISH II  :P

Roy_Heitzer

je gaat toch geen gekke dingen in je hoofd halen he? ;D ;D

Zippo

CiteerNou........................met zo`n T6 blok uit een S80 kun je toch nog wel wat doen of niet dan.Of past dat niet??

Als je zo'n blok op de kop kunt tikken.............waarom niet ;)
Het zal wel vaak nacht werk worden maar zeg nooit, nooit ;D
Als ik de keuze had, wist ik wel!

Greetz Maarten (zippo [smiley=cwm23.gif])

Zippo

Citeerje gaat toch geen gekke dingen in je hoofd halen he? ;D ;D

Gnagna   ;D

Mellow_yellow

Aaaaaaaaaaah nitrousssssssssssssssss. De verleiding is erg groot! Maar dit vindt mijn vrouw net te ver gaan..... De contacten met een Engelse leverancier zijn er al wel, een volledige kit inclusief een gevulde fles van 5kg kost echter  toch nog wel zo'n 1500 euro, maar dan heb je ook 50pk extra! Alleen die rode schakelaar vind ik al stoer.  ;D

Johann

CiteerAaaaaaaaaaah nitrousssssssssssssssss. De verleiding is erg groot! Maar dit vindt mijn vrouw net te ver gaan..... De contacten met een Engelse leverancier zijn er al wel, een volledige kit inclusief een gevulde fles van 5kg kost echter  toch nog wel zo'n 1500 euro, maar dan heb je ook 50pk extra! Alleen die rode schakelaar vind ik al stoer.  ;D

Heb je de laatste keer meerdere van die andere dingen in een koop gehaald dan? (hint, je weet wel  ;) )
Nawz is alleen goed bij WOT en dat doe je bijna nooit met een getunede T5 want dan gaat ie toch spinnen. ;D

george

CiteerMaar dit vindt mijn vrouw net te ver gaan.....   ;D

Wil niet stoken, maar eeeeehhhhhm................ :-* :-*
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

Zippo

Lachgas  ;D is toch niet zoooo duur?
Alleen de schade na de tijd is vervelend!
Marc, volgens mij had jij lachgas  ;D in jouw auto gebouwd??
De fles laten vullen.......... en toen naar de rollenbank ;) :D ;D

Ps. gas moei op kokn    ;D

Mellow_yellow

Lachgas heeft ook een koelende werking! Enneh, koken op lachgas zou ik niet proberen, al geeft dat dan jouw bijnaam wel extra inhoud....... hahaha

Zippo

CiteerLachgas hahaha

Jazeker! Van lachgas moet je lachen  ;D hihihi

Mellow_yellow

Je hebt gelijk, het is geen hahaha maar hihihi.  ;D

denkweb

Of liever heli-i-i-i-ium  [smiley=cwm36.gif]

Roy_Heitzer

CiteerAaaaaaaaaaah nitrousssssssssssssssss. De verleiding is erg groot! Maar dit vindt mijn vrouw net te ver gaan..... De contacten met een Engelse leverancier zijn er al wel, een volledige kit inclusief een gevulde fles van 5kg kost echter  toch nog wel zo'n 1500 euro, maar dan heb je ook 50pk extra! Alleen die rode schakelaar vind ik al stoer.  ;D

http://www.projectgsx.com/pics/gallery/titan/titannos.jpg

Hee Marc,kijk hier maar eens,Cream Yellow EN NOS!!!

Johann

Zit al tijden op mijn S60 maar ben niet echt onder de indruk.. ;D

Roy_Heitzer

Ik denk dat je fles te klein is ;D ;D ;D